شماره ۳۷۰ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ شهريور
صفحه را ببند
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت فرزند آیت‌الله غیوری

ضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت روحانی مجاهد و عالم عامل، حجت‌الاسلام حاج سیدصابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی متن پیام ایشان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«درگذشت روحانی مجاهد و مردمی مرحوم حجت‌الاسلام آقای حاج سیّدصابر جباری رحمه‌الله علیه امام جمعه بهشهر و عضو مجلس خبرگان را به مردم مومن و انقلابی استان مازندران به‌ویژه مردم عزیز بهشهر و به جامعه علمی آن استان و به‌خصوص به خاندان محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
خدمات این روحانی بزرگوار در سنگر تبلیغ و تبیین و استقامت ایشان در خط قویم انقلاب و حضور در صحنه‌های مردمی، برای مردم آن سامان آشکار و مایه نام نیک و ذخیره الهی است انشاءالله. از خداوند متعال رحمت و غفران و حشر با اجداد طاهرینش را برای آن عالم عامل مسألت می‌نمایم.»
سیدعلی خامنه‌ای
۱۱ شهریور

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب
 در پی درگذشت صبیه نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت صبیه نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جناب آقای حاج سیدعلی غیوری دامت توفیقاته
درگذشت صبیه مکرمه را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و ضمن آرزوی صبر و اجر برای خاندان مصاب، برای آن مرحومه از پروردگار متعال رحمت و مغفرت مسألت   می‌نمایم.»
سیدعلی خامنه‌ای
۱۱ شهریور ۱۳۹۳


تعداد بازدید :  96