شماره ۶۷۳ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۶ مهر
صفحه را ببند
فروش نخستین خودروی کریمی به قصد امورخیریه
به برکت 8 مقدس

شهروند| اقدامات خیرخواهانه، رنگ و جنس نمی‌شناسد. آخرین و اولین مدل سرش نمی‌شود. ستاره و غیرستاره هم ندارد. هر شخصی می‌تواند بی‌هیچ انگ و ابا در این راه گام بردارد. علی کریمی و پیکان کلاسیک و خاطره‌انگیزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.
فروش به قصد کار خیر
ماجرا این بود که در انتهای نمایشگاه خودروهای کلاسیک در مشهد، از پیکان گوجه‌ای کلاسیک اسطوره پرسپولیس رونمایی شد. او به قصد کمک به کودکان بیمارستان فیاض‌بخش وارد رقابت شد و درنهایت پس از اعلام آمادگی ستاره سابق قرمزها، یک فرد نیکوکار مبلغ 508‌میلیون برای خرید خودرو پرداخت کرد تا از این طریق به نیازمندان و بیماران کمک کند.
روند جالب کمک
کریمی از اولین خودروی دوران زندگی‌اش، خاطرات زیادی داشت اما ترجیح داد با بازسازی این وسیله نقلیه به کمک جمعی از اهالی فن، خودروی نو را به معرض فروش بگذارد و درنهایت پس از حدود یکسال و نیم تلاش گروه فعلی، این اتفاق رخ داد. تمامی قطعات نایاب پیکان از سوی 2 کارشناس تهیه و خودرو به شکل رایگان مورد تعمیر قرار گرفت و شهریورماه به دست کریمی داده شد.
قدم بعدی
تیم تعمیرکننده ماشین با چراغ سبز و ایده کریمی، نمایشگاه خودروهای کلاسیک را در مشهد برگزار کردند. در این محفل که بنزهای شجریان پدر و پسر هم حضور داشتند، عدد مزایده برای فروش پیکان کریمی در مراسم اختتامیه، 88‌میلیون اعلام می‌شود؛ به یمن حضرت امام‌رضا(ع) و شماره علی کریمی. سرانجام دارنده یک خودروی فورد موستانگ قرمز به خاطر علاقه به شماره 8 پرسپولیس، خودروی کریمی را با مبلغ 508‌میلیون تومان به نفع کودکان فیاض‌بخش خرید تا همه بزرگان و خیرین حاضر در مراسم از کریمی و شجریان‌ها گرفته تا لیلا بلوکات، بازیگر سینما و تلویزیون و سایر شخصیت‌های حاضر در مراسم، برنده واقعی باشند. این اقدام کریمی مطمئنا منشأ اثرات مثبت دیگری هم خواهد بود و تا مدت‌ها در یاد مردم باقی می‌ماند.

 


تعداد بازدید :  336