شماره ۳۶۶ | ۱۳۹۳ شنبه ۸ شهريور
صفحه را ببند
بازار جهانی

قطعی اینترنت 11‌میلیون آمریکایی
دو روز گذشته اختلالی در مسیر پشتیبان شرکت تایم وارنر کیبل باعث شد تا ارتباط 4/11 میلیون کاربر اینترنتی آمریکا با شبکه جهانی قطع شود. این اتفاق که هنوز هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای آن ذکر نشده، در ساعات ابتدایی چهارشنبه رخ داده و کاربران اینترنت این کشور در 29 ایالت ارتباطشان با شبکه جهانی قطع شد. وی همچنین گفته است که تنها ظرف دو ساعت به این اختلال رسیدگی شده و کلیه مشترکان به حالت آنلاین بازگردانده شدند.

سامسونگ و لنوو کودکان را استخدام می‌کنند
یک شرکت چینی تامین‌کننده نیازهای سخت‌افزاری سامسونگ و شرکت چینی لنوو به استفاده از نیروی کار زیر سن قانونی متهم شده‌اند. این اتهامات از سوی یک گروه آمریکایی به نام China Labor Watch  مطرح شده، ولی هر دو طرف این ادعاها را تکذیب کرده‌اند. سامسونگ می‌گوید هرگز از کودکان و دانش‌آموزان به‌عنوان نیروی کار در کارخانه‌های خود استفاده نکرده است. آمریکایی‌ها مدعی شده‌اند که این تخلف در یکی از کارخانه‌های سامسونگ در شهر هیژو رخ داده است.

اختلال در برنامه همراه اینستاگرام
برنامه همراه سایت اینستاگرام که توسط کاربران گوشی‌ها و تبلت‌ها برای ارسال و به اشتراک‌گذاری عکس در این سایت به کار می‌رود امروز از کار افتاد. این اتفاق کاربران هر دو پلاتفورم آیفون و آندروید را دچار مشکل کرده و باعث شده آنها به اینستاگرام اعتراض کنند. این مشکل ظاهرا برای مدت 45 دقیقه طول کشید.  با توجه به گستردگی اعتراضات مشخص است که این مشکل فقط محدود به آمریکا نبوده است.

 


تعداد بازدید :  263