شماره ۳۶۶ | ۱۳۹۳ شنبه ۸ شهريور
صفحه را ببند
روی خط خبر

پیام تسلیت رئیس سازمان امدادونجات برای درگذشت نجاتگر شاهرودی
پیرحسین کولیوند در پیامی درگذشت محمد باقری نجاتگر جمعیت هلال‌احمر شاهرود را به بازماندگان و خانواده بزرگ هلال‌احمر تسلیت گفت.
متن پیام رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم‌زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی‌کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت. ضمن ارج نهادن به مراتب جانفشانی‌ها و تلاش‌های صادقانه نجاتگر جوان جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهرود، مرحوم محمد باقری در یاری رساندن به همنوعان در کسوت مقدس امدادگری و نجاتگری، درگذشت ناگهانی وی در سانحه رانندگی را به بازماندگان آن مرحوم، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

تخصیص اعتبار برای تکمیل پایگاه امداد جاده‌ای خرامه – شیراز
فرماندار خرامه در دیدار با سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان فارس از تخصیص مبلغ یک‌میلیارد ریال از محل اعتبارات دو‌درصد نفت و گاز ‌سال آینده این شهرستان برای تکمیل پایگاه امدادونجات بین شهری خرامه – شیراز خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان فارس، احسان خازن در این دیدار با بیان این‌که پایگاه امدادونجات بین شهری جمعیت هلال‌احمر نقش بسیار موثری در خدمت‌رسانی به مردم و امدادرسانی به حوادث جاده‌ای محور مواصلاتی خرامه – شیراز دارد، گفت: «تلاش ما این است که با همکاری مشترک فرمانداری خرامه و جمعیت هلال‌احمر استان فارس، شاهد افتتاح و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از پایگاه امدادونجات بین‌شهری خرامه – شیراز باشیم.»
فیض‌اله جعفری، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان فارس نیز در این دیدار، گفت: «پروژه عمرانی پایگاه امدادونجات بین شهری خرامه – شیراز تاکنون 45‌درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای تکمیل آن اعتباری بالغ بر 250 تا 300‌میلیون تومان نیاز است.»

بازدید نمایندگان هلال‌احمر استان تهران از محک
نمایندگان معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان تهران به همراه خیرین داوطلب از موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک بازدید کردند. همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، جمعی از نمایندگان معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان تهران به همراه خیرین این معاونت از موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک بازدید کردند. در این بازدید 2 ساعته نمایندگان معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان تهران، کمک‌های نقدی و غیرنقدی، کمک‌های مردمی و خیرین داوطلب را به کودکان تحت درمان اهدا کردند.

امدادرسانی به تصادف پژو با ریو در جاده کرج -  چالوس
در پی حادثه رانندگی خودرو پژو با ریو در کیلومتر 55 جاده کرج چالوس در حوالی شهرستانک امدادگران  هلال احمر استان البرز به محل حادثه شتافتند. این حادثه 9 مصدوم در بر داشت که 4 نفر از آنان توسط بالگرد اورژانس و 5نفر دیگر توسط خودروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.


تعداد بازدید :  214