شماره ۶۴۳ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 حمله عابدینی به افشارزاده| امیر عابدینی درباره حضور همزمان بهرام افشارزاده در استقلال و وزارت ورزش، اظهارات تندی را بر زبان آورده. او گفته است: «مدیرعامل استقلال، رئیس دفتر آقای وزیر است. شبهه آنجاست که وقتی هدایتی می‌آید بلیت‌های بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را بخرد، افشارزاده با سازمان لیگ تماس می‌گیرد و می‌گوید چرا فلانی آن‌جا آمده است؟ باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش به آتش کشیده‌ شده و افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در این ماجرا نقش مهمی را ایفا می‌کند؟»
هدیه ظریف به معلولان| فرهاد ظریف، ملی‌پوش سابق والیبال ایران که به آسایشگاه معلولان فتح المبین مشهد رفته بود، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، پیراهنش را که روی آن امضای سایر بازیکنان ملی‌پوش تیم‌ملی والیبال بود، به آنها اهدا کرد تا در بازارچه خیریه این مرکز به فروش برسانند و عوایدش به این مرکز برسد.
پروین جا زد| علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس که به‌عنوان مدیر تیم ستارگان فوتبال ایران انتخاب شده بود و هدایت آن را برعهده داشت از این سمت کناره‌گیری کرد. حسین یاریار، مدیرعامل باشگاه هنرمندان دراین‌باره می‌گوید: «از طرف بازیکنان فشار زیادی روی پروین بوده که حتما در این مسابقه حضور داشته باشند. با این وجود حتما تلاش می‌کنم پروین را متقاعد کنم در تیم ستارگان حضور داشته باشد.»
شهباززاده، رضایتنامه خواست| سجاد شهباززاده، مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال، هنوز موفق به دریافت مبلغ قراردادش از این تیم نشده  و ناراحت است.  علی نظری‌جویباری دراین‌باره می‌گوید: «شهباززاده به من گفت که پیشنهاد اروپایی دارد. با این وجود ما با جدایی او مخالفیم و به هیچ عنوان این مهره ارزشمند را از دست نمی‌دهیم. امیدوارم مشکلات مالی باشگاه رفع شود.  »


تعداد بازدید :  234