شماره ۶۴۳ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
پايان وحشت‌آفريني 50 قمه‌كش در شرق پایتخت

50 شرور که با قمه‌كشي و داد و فرياد،
رعب و وحشت زيادي در یکی از پارک‌های شهر تهران ايجاد کرده بودند با حضور پلیس در محل متفرق و 10 شرور اصلي دستگیر شدند.
ساعت يك بامداد 26 مردادماه مردم خیابان پاسدار گمنام، پارک هفت تیر با صحنه وحشتناكي روبه‌رو بودند. 50 مرد قمه به دست با داد و فرياد و عصبانيت ايجاد رعب و وحشت كرده و همه را در خانه‌هايشان محبوس كردند. هر لحظه ممكن بود كه اين وحشت‌آفريني با جنايت پايان يابد. براي همين بلافاصله ماموران کلانتری 110 شهدا كه درحال گشتزنی در سطح حوزه استحفاظی بودند در جريان اين ماجرا قرار گرفتند. بنابراين بلافاصله 3 اکیپ از ماموران تخصصی این یگان با توجه به اهمیت موضوع به محل اعزام شدند.
ماموران به محض ورود به پارک حدود 50 نفر از اراذل و اوباش را ديدند كه در وسط پارک جمع شده‌اند و همه قمه و چاقو و چوب به دست دارند. از آنجایی که آنان  عربده‌کشی می‌کردند و هیاهو در پارک به راه انداخته بودند، ماموران با هماهنگی مرکز پیام کلانتری نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.
كارآگاهان باتوجه به وضع موجود ابتدا 2 تیر هوایی با اسلحه سازمانی شلیک کردند که همه شروران متفرق شدند و اقدام به فرار كردند. در ادامه ماموران ضمن تعقیب و گریز به صورت پیاده موفق شدند ۳ نفر به نام‌هاي «حمید» معروف به «حمید افغان»، «فرخ» و «احسان» را در محل دستگیر کنند. همچنين یک کارد سلاخی از حمید افغان که بر کمرش بود، کشف شد.
ماموران یکی از اراذل را به نام «عادل» که قمه یک متری در دست داشت و با دیدن ماموران قمه را به زمین پرت کرد و متواری شد، دستگیر کردند و در ادامه افرادی به نام‌های «کرامت»، «پیمان» و افراد شرور دیگر به نام‌های «اصغر»، «احسان»، «حیدر»، «داریوش» و «خلیل» که در درگیری حضور داشتند شناسایی، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
سرهنگ علی جهان‌آرایی، رئیس کلانتری 110 شهدا در این‌باره گفت: در كل ۱۰ نفر از اراذل و اوباش محله پیروزی تهران به سرکردگی «حمید افغان» که از عاملان اصلی شرارت در پارک‌های منطقه بودند، دستگیر شدند و پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.


تعداد بازدید :  386