شماره ۶۴۳ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
محاكمه پدري كه دختر و همسرش را كشت

شهروند|  مرد ميانسالي كه پس از يك درگيري مرگبار، همسر و دخترش را قرباني تعصبش كرده بود، در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد.
14 آذر ‌سال 91 به ماموران پليس خبر رسيد كه يك مادر و دختر در خانه‌شان با ضربات چاقو به قتل رسيده‌اند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقيق در اين رابطه پرداختند.
با حضور تيم تحقيق در محل حادثه كه خانه‌ای در شهريار بود، مشخص شد پدر خانواده پس از درگيري با همسر و دخترش با ضربات چاقو آنها را به قتل رسانده است. وي خيلي زود دستگير شد و تحت بازجويي قرار گرفت. اين مرد در بازجويي‌ها به پليس گفت: مدتي بود كه به رفتارهاي دخترم مشكوك شده بودم. تصور مي‌كردم كه با پسري غريبه در ارتباط است.
براي همين پيگير شدم و در نهايت فهميدم كه دخترم با پسر غريبه‌ای در ارتباط است. پس از اطمينان از اين موضوع روز حادثه با او درگير شدم و آن‌قدر از دستش عصباني شدم كه با چاقو او را كتك زدم. بعد از آن مادرش آمد و دخالت كرد كه مجبور شدم ضربه‌ای هم به او بزنم. اصلا قصد كشتن همسرم را نداشتم و تنها مي‌خواستم دخترم را بكشم تا آبرويمان نرود. اما او دخالت كرد و اين اتفاق افتاد.
با اعتراف اين مرد ميانسال وي صحنه جنايت را بازسازي كرد و پرونده‌اش براي رسيدگي به شعبه دهم دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. اين مرد 50ساله صبح ديروز در مقابل سه قاضي جنايي شعبه دهم از خودش دفاع كرد. در اين جلسه نماينده دادستان كيفرخواست را خواند و براي متهم تقاضاي مجازات كرد.
پس از آن خانواده اولياي دم از دادگاه درخواست قصاص كردند. سپس متهم با قرار گرفتن در جايگاه به هيأت قضايي گفت: دخترم داشت آبروي مرا مي‌برد. براي همين او را كشتم. اگر همسرم دخالت نمي‌كرد او الان زنده بود و من كاري با او نداشتم. در يك لحظه عصباني شدم و ضربه‌ها را زدم. الان هم از كارم پشيمان هستم.
در پايان اين جلسه هيأت قضايي وارد شور شدند تا حكم نهايي درباره اين پرونده را به زودي صادر كنند.


تعداد بازدید :  162