شماره ۶۴۳ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

 پرداخت سود ۱۴۷۵‌میلیارد ریالی اوراق| درحال حاضر حدود 60 نوع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت و گواهی سپرده) در بازار سرمایه منتشر شده است که سود این اوراق به صورت ماهانه یا سه ماهه به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود. در همین زمینه مدیریت امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیکی سمات اعلام کرد: بیش از 1475‌میلیارد و 870‌میلیون ریال سود انواع اوراق در ماه آینده به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

 عرضه بلوک 6.87‌درصدی آهن و فولاد میلاد| شرکت تأمین سرمایه بانک ملت‌ در نظر دارد، 6.87‌درصد از سهام شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد را به‌طور یکجا و نقد در 11 شهریورماه  از طریق عرضه در بازار پایه فرابورس ایران به فروش می رساند. عرضه بلوکی سهام این شرکت که قیمت پایه هر سهم آن یک‌هزار و 11 ریال و قیمت پایه کل آن 22‌میلیارد و 242‌میلیون ریال اعلام شده است.

 کاهش 29‌درصدی ارزش سهام یک شرکت فولادی| شرکت فولاد آلیاژی ایران که با سرمایه 416‌میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد، طی 4 ماه نخست ‌سال قادر به صادرات بیش از 6‌هزار و 150 تن فولاد آلیاژی به ارزش حدود 3‌میلیون و 100‌هزار دلار شده که نسبت به مدت مشابه ‌سال گذشته نشان از رشد 9‌درصدی صادرات دارد. این درحالی است که قیمت سهام آن 29‌درصد کاهش یافته و از 182 تومان اول‌ سال به 129 تومان دیروز آن هم با صف فروش همراه شده است.


تعداد بازدید :  197