شماره ۶۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد
صفحه را ببند
ایوبی: انتظار نداشتیم برای «قصه‌ها» به مجلس برویم

حجت‌الله ایوبی درخصوص سوال یکی از نمایندگان مجلس درباره اکران فیلم قصه‌ها که منجر به حضور وزیر ارشاد در صحن علنی مجلس خواهد شد، بیان کرد: به‌هرحال مجلس حق سوال دارد و وظیفه ما هم پاسخگویی است اما انتظار نداشتیم در مورد فیلم قصه‌ها مورد سوال قرار بگیریم و نمایندگان مجلس، هم وقت خود را بگیرند و هم وقت ما را.
او یادآور شد: در مورد فیلم قصه‌ها سوءتفاهمی وجود داشت زیرا گاهی مخالفت‌هایی درباره فیلم‌هایی اتفاق می‌افتد که هنوز نمایندگان آنها را ندیده‌اند. اما وقتی نمایندگان فیلم را دیدند کاملا متقاعد شدند که این فیلم هیچ مشکلی برای اکران ندارد و جالب این‌جاست که آنها بعد از اکران فیلم را دیدند و تصمیم ما را برای نمایش آن معقول دانستند اما یکی از نمایندگان به نام خانم طبیب‌زاده هنوز این سوال برایش وجود دارد و ما هم در پی همین پرسش با همراهی آقای وزیر به کمیسیون فرهنگی رفتیم ولی از آن‌جا که ایشان قانع نشد باز هم باید در صحن علنی مجلس حاضر شویم.
رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به این پرسش که با وجود هماهنگی‌هایی که با نمایندگان مجلس شده بود، این مخالفت‌ها چقدر بر روند کاری سازمان سینمایی تأثیرگذار است، گفت: به‌هرحال بی‌تأثیر نیست. وقت ما کم است و کارمان زیاد و این مسائل هم بیشتر وقت ما را می‌گیرد. متاسفانه گاهی باید توضیح واضحات بدهیم. اما از سوی دیگر این سوال‌ها برایمان عادی است که نمایندگان مجلس مطرح می‌کنند و ما هم باید پاسخ بدهیم.به گزارش ایسنا روز یکشنبه 25 مردادماه تفاهمنامه‌ای میان سازمان سینمایی و استانداری تهران امضا شد که به موجب آن تعهداتی از سوی هر دو طرف شکل گرفت.


تعداد بازدید :  330