شماره ۶۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

  مجازات برای ارایه ندادن گزارش مالی| اسماعیل جلیلی سخنگوی کمیسیون تولید مجلس با بیان این‌که به گفته رئیس سازمان بورس، نهاد‌ها و موسسات عمومی گزارش مالی خود را ارایه نکردند، گفت: فرصت یک ماهه بر شفافیت مالی بورس و مجازات برای عدم گزارش مالی موسسات و نهادهای عمومی تعیین شده است. او افزود: براساس بند 5 ماده 6 این قانون شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی متعلق به اشخاص حقوقی مانند موسسات و نهادهای غیردولتی، نهادهای نظامی و انتظامی، سازمان‌ها و موسسات خیریه، نهادهای انقلاب اسلامی، کلیه صندوق‌های بازنشستگی و نهادها و سازمان‌های وقفی موظفند اطلاعات مالی خود را جهت ثبت به سازمان بورس و اوراق بهادار برای ایجاد شفافیت مالی ارایه کنند.

  بازدهی 82‌درصدی خلیج فارس| شرط افزایش سرمایه شرکت بورسی حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس که طی ۲۹ روز کاری شاهد رشد خیره‌کننده ۸۲‌درصدی قیمت هر سهم بوده اعلام شد تا این شرکت با صف فروش همراه شود. شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس که طی روزهای گذشته با رشد قیمت هر سهم از 182 به 325 تومان و بازدهی خیره‌کننده 82‌درصدی مواجه شده، زمان و شرایط افزایش سرمایه را به بعد از عرضه بلوک 87.07‌درصدی توسط سازمان خصوصی‌سازی موکول کرد.

 افزایش سرمایه ۹۰۰‌درصدی سیمان دورود| شرکت سیمان دورود که در 6 ماه گذشته (از بهمن ‌سال گذشته تا قبل از توقف نماد در 10 مرداد به دلیل تعدیل سود) با بازدهی منفی 35‌درصدی سهام مواجه شده اقدام به افزایش سرمایه 900‌درصدی در صورت نظر مساعد حسابرس و مجوز سازمان بورس خواهد کرد. با این افزایش سرمایه 72‌میلیارد تومانی، سرمایه اسمی «سدور» از 8 به 80‌میلیارد تومان خواهد رسید.


تعداد بازدید :  271