شماره ۶۱۷ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
روی خط خبر

وزیر اطلاعات: وحدت و همدلی موهبتی الهی است که باید قدردان آن باشیم
وزیر اطلاعات گفت: وحدت و همدلی مردم چهارمحال وبختیاری موهبتی الهی است و باید قدردان این همدلی بود.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود علوی روز سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار چهارمحال‌وبختیاری در شهرکرد افزود: چهارمحال‌وبختیاری یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است. وی تأکید کرد: قوم لر و بختیاری همواره مدافع آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده و هستند و در برابر رژیم ستمشاهی ایستادگی کردند و هرگز اجازه سوءاستفاده دشمنان را نداده‌اند. استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: مردم این استان در تمام صحنه‌ها، مدافع آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. قاسم سلیمانی‌دشتکی در این دیدار افزود: مردم این استان همواره مطالبات و دغدغه‌های خود را به صورت منطقی مطرح می‌کنند و هرگز اجازه سوءاستفاده به فرصت‌طلبان و دشمنان نظام را نمی‌دهند.

آیت‌الله مصباح: عده‌ای که غیر از دنیا چیزی را نمی‌بینند، می‌گویند به جهنم که دلواپسی!
رئیس موسسه امام‌خمینی(ره) گفت: امروز در تمام حرکت‌های فردی و اجتماعی، در همه سطوح و در همه کشورها هر جا انحرافی، لغزشی، جنایتی و کشتاری رخ می‌دهد؛ دلیلش این است که عده‌ای غیر از دنیا چیز دیگری را نمی‌بینند و کار عاقلانه به آنها می‌گوید باید بیشترین لذت را از آنها برد.
به گزارش «انتخاب»، آیت‌الله مصباح‌یزدی رئیس موسسه امام‌خمینی(ره) در افتتاحیه بیستمین دوره طرح ولایت افزود: اگر من هم این طرز فکر را داشته باشم و روزی به قدرت و مقام برسم، اوباما خواهم شد. وی تصریح کرد: عده‌ای که غیر از دنیا چیز دیگری را نمی‌بینند، در پاسخ به کسانی که می‌گویند ما دلواپس هستیم، اظهار می‌دارند «به جهنم که دلواپس هستی و اصلا اهمیتی ندارد». در صورتی که نسبت این عالَم به عالَم آخرت، به چشم بر هم زدنی است.

اظهارات نماينده مجلس درباره زمان ديدار با «بابک زنجاني»
عضو کميته پيگيري پرونده بابک زنجاني در مجلس گفت: تاريخ ديدار نمايندگان مجلس با بابک زنجاني امروز مشخص خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، اميرعباس سلطاني نماينده بروجن با اشاره به تاريخ ديدار نمايندگان مجلس با بابک زنجاني در اوين گفت: سعي مي‌کنيم امروز موعد ديدار نمايندگان با بابک زنجاني را مشخص کنيم. وي افزود: درحال حاضر نمايندگان ديدار‌کننده با بابک زنجاني موافقت خود را مبني بر اين ديدار اعلام کرده‌اند. عضو کميته پيگيري پرونده بابک زنجاني در مجلس در ادامه متذکر شد: مجموع نمايندگاني که براي ديدار با بابک زنجاني عازم زندان اوين خواهند شد، چهار عضو کميسيون انرژي مجلس هستند. سلطاني در ادامه با اشاره به اسامي اعضاي ديدار‌کننده با بابک زنجاني در اوين، تاکيد کرد: اين ديدار به اتفاق آقايان دهدشتي، موسوي‌نژاد، موسي احمدي و بنده انجام خواهد شد. عضو کميسيون انرژي مجلس در رابطه با اخبار و اطلاعات جديد از پرونده بابک زنجاني در پايان خاطرنشان کرد: در ديدار با بابک زنجاني قصد داريم سوالاتي را از وي بپرسيم که پاسخ اين سوالات مطمئنا مي‌تواند اطلاعات تازه‌اي را در اختيار ما قرار دهد لذا در صورت کسب اطلاعات رسانه‌ها را از آخرين اخبار پرونده بابک زنجاني مطلع خواهيم کرد.

محمدجواد لاریجانی: از شفاف‌سازی در زمینه حقوق بشر ابایی نداریم
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه کشورمان در دیدارِ قائم مقام وزیر امور خارجه سوییس گفت: در زمینه حقوق بشر ما از هیچ‌گونه شفاف‌سازی ابایی نداریم منتهی انتظار این است که طرف‌های مقابل ما نیز درصدد فهم نظام مدنی ما باشند نه دنبال کردن اهداف و اغراض سیاسی و گفت‌وگوها در فضای تعامل مثبت صورت بگیرد.
به گزارش ایسنا، دکتر محمدجواد لاریجانی در دیدار هیأت سوییسی به ریاست ایو رُسیه، قائم‌مقام وزیر امور خارجه سوییس گفت: تلاش‌های رئیس‌جمهوری ما و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در حصول به توافق با گروه 1+5 عملا به دنیا نشان داده است که ایران درباره فناوری هسته‌ای صادق است و به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نبوده و نیست.
قائم‌مقام وزیر امور خارجه سوییس نیز ضمن ابراز خرسندی از توافق هسته‌ای به‌عمل آمده میان ایران و قدرت‌های جهانی، نسبت به آینده توافقات هسته‌ای که انجام شده است اظهار امیدواری کرد و خواستار باز شدن و گسترش مسیر همکاری‌های کشورهای اروپایی با ایران شد. ایو رُسیه افزود: ما بسیار امیدوار هستیم که با این توافق به دست آمده ایران به سرعت جایگاه تأثیرگذار واقعی خود را در منطقه و جهان
 تعمیق بخشد.

 


تعداد بازدید :  258