شماره ۶۱۷ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
خبر

فرماندار تهران خبر داد: برگزاری انتخابات 100‌درصد الکترونیکی در تهران
عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران از برگزاری انتخابات اسفندماه در تهران به صورت صد درصد الکترونیکی خبر داد.
به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران از برگزاری انتخابات اسفندماه در تهران به صورت صد درصد الکترونیکی خبر داد. فرماندار تهران درباره آخرین وضع برگزاری الکترونیکی انتخابات در تهران، گفت: به احتمال بسیار قوی انتخابات در تهران به صورت 100 درصد الکترونیکی برگزار خواهد شد.
وی تأکید کرد: «هم‌اکنون از 26 مرحله انتخابات، 24 مرحله آن در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود اما ان‌شاءالله در انتخابات آتی تمام مراحل به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

با هدف انتشار در محافل انقلابی
«خط حزب‌الله» رسانه مکتوب پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری منتشر می‌شود
نشریه‌ جامعه‌ حزب‌الله آغاز به کار کرد. به گزارش ایسنا، نشریه‌ «خط حزب‌الله» به‌عنوان رسانه‌ مکتوب پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR  با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر شد.
«خط حزب‌الله» تلاش دارد تا با بهره‌گیری بی‌واسطه از اندیشه‌ها و بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، راهبردها، رویکردها و مواضع مناسب با رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی کشور، منطقه و جهان را به جامعه انقلابی کشور پیشنهاد کند.
«خط حزب‌الله» با اتکا به شبکه‌ گسترده‌ جوانان مؤمن و انقلابی کشور و بر بستر انگیزه‌ انقلابی، پیام رهبر انقلاب اسلامی را به مخاطبان می‌رساند. این نشریه در قطع A4 در چهار صفحه به صورت دو رنگ روی سایت KHAMENEI.IR منتشر و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بعد از پیشنهاد ۲۴ نماینده
مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه «برجام» موافقت کرد
نمایندگان مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به برنامه جامع اقدام مشترک ایران و  1+5 (برجام) موافقت کردند.
 به گزارش مهر، در جلسه علنی دیروز مجلس و پس از ارایه گزارش روند مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب توسط وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی و نیز طرح سوالات نمایندگان و ارایه پاسخ آنها، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس به نمایندگی از ۲۴ نفر از نمایندگان مجلس پیشنهاد تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به برنامه جامع اقدام مشترک را ارایه کرد.
این پیشنهاد براساس ماده ۴۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ارایه شده است که پس از ارایه این پیشنهاد، از صحن علنی مجلس رأی‌گیری به عمل آمد و نمایندگان با ۱۳۶ رأی موافق، ۳۹ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر با این پیشنهاد موافقت کردند.
به گفته رئیس مجلس، ۱۵ عضو این کمیسیون بعدا با رأی مجلس تعیین می‌شوند و نمایندگان متقاضی عضویت در این کمیسیون می‌توانند طی روزهای آینده آمادگی خود را در این رابطه
 اعلام کنند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان: تفاسیر صداوسیما درمورد مسأله هسته‌ای دربرگیرنده منافع ملی باشد
محمدرضا عارف، به صداوسیما توصیه کرد با مسأله هسته‌ای به صورت ملی و جامع برخورد کند و تفاسیر برنامه‌های آن دربرگیرنده منافع ملی و آثار درازمدت مذاکرات هسته‌ای باشد. به گزارش ایرنا، عارف در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا، گفت: در مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5، بسیاری از «اولین‌ها» در تاریخ ایران وجود داشت؛ همین که ایران مدت زمان طولانی با 6 قدرت جهانی به گفت‌وگوی فشرده پرداخت خود اولین‌بار در تاریخ ایران است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: عده‌ای که قدرت را از دست داده‌اند، نمی‌خواهند شکست خود را قبول کنند و تمایل دارند هنوز در قدرت بمانند و به همین دلیل است که انتخابات مجلس شورای اسلامی هم برای آنها و هم برای اصلاح‌طلبان بسیار مهم است.
عارف با بیان این‌که عده‌ای بی‌اخلاق در تلاش بوده و هستند تا اصلاح‌طلبان را بی‌دین نشان دهند، یادآور شد: تلاش این افراد این است که بگویند اصلاح‌طلبان نماز نمی‌خوانند و روزه نمی‌گیرند و به این مسائل اعتقادی ندارند؛ البته این حرف‌ها طبیعی است چراکه وقتی مولا علی(ع) در سر نماز ضربت خوردند، برخی می‌گفتند مگر علی(ع) نماز می‌خواند؟!

 


تعداد بازدید :  236