شماره ۶۱۷ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

  عزت‌اللهی، همبازی آزمون شد| سعید عزت‌اللهی، مدافع-‌هافبک تیم‌ملی ایران که برای مذاکره با مسئولان باشگاه روستوف راهی روسیه شده بود، پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و مذاکرات نهایی با قراردادی ۴ ساله به این تیم پیوست. عزت‌اللهی فصل گذشته در باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا حضور داشت و برای تیم جوانان و تیم بزرگسالان C این باشگاه بازی کرد. مسئولان باشگاه روستوف درصدد هستند رضایتنامه سردار آزمون را نیز برای حضور قطعی در این تیم دریافت کنند.
  همه در انتظار رأی استیناف| صدور رأی کمیته استیناف برای پرونده تخلف باشگاه راه‌آهن انگار از سخت‌ترین کارهای روی زمین هم دشوارتر است. دراین‌باره روز گذشته از قول یکی از اعضای کمیته استیناف اعلام شد که پیکان در لیگ ماندنی شده و راه‌آهن سقوط کرده اما فدراسیون خیلی سریع این مسأله را تکذیب کرد. به‌هرحال مشخص نیست در فاصله چند روز تا شروع لیگ پانزدهم تکلیف این پرونده چه خواهد شد، به‌ویژه حالا که کفاشیان هم گفته زمانی برای صدور رأی تعیین نمی‌کند. چیزی که مشخص نیست متضرر شدن هر دو باشگاهی است که در این پرونده پای‌شان وسط است.
  زایتسف خودش را تنبیه کرد| ایوان زایتسف که همواره به خاطر شکل ظاهری موهای خود و مسائل حاشیه‌ای در کانون توجهات قرار داشت، تصمیم به پایان روزهای پرحاشیه خود گرفته تا با شخصیتی جدید بار دیگر در ترکیب لاجورد‌پوشان قرار گیرد. این بازیکن در تصمیم جدید خود موهایش را از ته تراشید تا به لحاظ ظاهری نیز تغییراتی را در رفتار وی شاهد باشیم. زایتسف چندی پیش به همراه
3 بازیکن تیم‌ملی والیبال ایتالیا در آستانه مرحله نهایی رقابت‌های لیگ جهانی به خاطر بی‌انضباطی از سوی سرمربی این تیم کنار گذاشته شد.


تعداد بازدید :  298