شماره ۶۱۷ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

تهیه‌کننده فیلم «رستاخیز» از ارسال متنی به رئیس‌جمهوری در پی توقف اکران این فیلم خبر داد.

کارول برنت کمدین، نویسنده و خواننده مشهور آمریکایی برای موفقیت‌های شغلی و فعالیت‌های بشردوستانه‌اش، شایسته دریافت پنجاه و دومین جایزه یک عمر دستاورد هنری از سوی اتحادیه بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان رادیو و تلویزیون آمریکا (SAGA_AFTRA) شناخته شد.

ویژه‌برنامه نمایشی موسیقایی «در شعله با تورقصان» جمعه دوم مرداد ساعت ۲۲ در تالار وحدت به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری ققنوس برگزار می‌شود.

تصویربرداری فیلم ویدیویی «قلب تصادفی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قدرت‌الله بزرگی با بازی حمید لولایی و مریم امیرجلالی از نیمه گذشت.

بری مارو نویسنده فیلمنامه «مرد بارانی» که در ‌سال ۱۹۸۹ به‌خاطر آن برنده جایزه اسکار شد، قصد دارد با ساخت یک کمدی عاشقانه وارد دنیای کارگردانی شود. مارو در اولین تجربه کارگردانی خود از دارن کریس برای بازی در فیلمش استفاده می‌کند.

تئاتر برادوی در فصل ۱۶-۲۰۱۵ میزبان چهره‌های شناخته شده بازیگری سینما ازجمله آل پاچینو، بروس ویلیس، کلایو اوون و کایرا نایتلی است که در آثار متنوعی به صحنه می‌روند.


جواد انصافی از آماده‌سازی نمایش «چله زری و عمو‌چله جون» برای حضور در جشنواره آیینی و سنتی خبر داد و ابراز تمایل کرد این نمایش بتواند شب یلدا در تماشاخانه سنگلج اجرا شود.

گوردون گرین با امضای قرارداد جدیدش، کارگردانی فیلم «قوی‌تر» را که به حادثه بمب‌گذاری در مسابقه ماراتن بوستون می‌پردازد برعهده می‌گیرد.

کتاب «علاءالدوله سمنانی» نوشته کاظم محمدی درباره این عارف بزرگ ایرانی که پیش از ورود به عرصه عرفان، وزیر دربار مغول بوده، به تازگی چاپ شده و عرضه آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

علیرضا متولی مدیر انتشارات رویش از آماده‌سازی ترجمه مجموعه کتاب‌های پنی لولو و سه کتاب شعر جدید از ناصر کشاورز برای کودکان خبر داد.


کمپانی بتسدا که ساخت و تولید بازی «شیطان‌درون» را برعهده دارد در تازه‌ترین بیانیه خود که در وب‌سایت رسمی‌اش منتشر کرد خبر از آماده شدن این بازی داد.

رمان «راز شوهر» نوشته لیان موریارتی با ترجمه سحر حسابی از سوی نشر آموت منتشر و روانه بازار کتاب شد.

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار امیدواری کرد که تا هفته آینده استان برگزارکننده این جشنواره مشخص شود.

اجرای نمایش «سال ثانیه» به کارگردانی حمید پورآذری به دلیل طوفان‌ و باران‌های دو روز اخیر به تعویق افتاد.

«بنیسیو دل تورو» بازیگر برنده دو جایزه اسکار‌ هالیوودی به‌عنوان بازیگر نقش منفی قسمت هشتم از سری فیلم‌های علمی - تخیلی «جنگ‌ستارگان» انتخاب شد.

در آستانه اکران عمومی؛ سایت فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» به آدرس اینترنتی www.doraneasheghi.ir رونمایی شد.

داریوش مهرجویی نمایش «غرب واقعی» را شهریورماه در پردیس سینمایی «کورش» به صحنه می‌برد.

خسرو معصومی کارگردان فیلم «تابو» از ارسال این اثر سینمایی به شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی خبر داد و گفت: به محض دریافت مجوز، فیلم را اکران می‌کند.


تعداد بازدید :  271