شماره ۶۰۷ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
تمهیدات ترافیکی پلیس
تردد کامیون‌ها تا 3 بامداد در شب‌های قدر ممنوع است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت:  ساعت ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر تا 3 بامداد افزایش یافت.
سیدتیمور حسینی، در جمع خبرنگاران افزود:  پلیس راهنمایی و رانندگی در شب‌های قدر در آماده‌باش کامل خواهد بود و از ظرفیت صددرصدی نیروهای‌مان به منظور پوشش ترافیکی خیابان‌ها و معابر منتهی به محل‌های برگزاری این مراسم‌ها استفاده خواهیم کرد.
او با بیان این‌که در این ایام نیز همچون شب‌های دیگر گشت‌های ویژه پلیس در معابر حضور خواهند داشت و با تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز برخورد خواهند کرد، گفت:  ضمن این‌که در این ایام محدودیت تردد کامیون‌ها تا ساعت 00: 03 بامداد افزایش یافته و از تردد این خودروها در شب‌های قدر و در ساعات غیرمجاز جلوگیری خواهد شد، بنابراین تاکید می‌کنم که دیگر ساعت تردد کامیون‌ها بعد از ساعت 00: 22 نیست و در شب‌های قدر این محدودیت تا ساعت 00: 03 بامداد ادامه دارد.
رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: پلیس راهور از ساعات آغازین مراسم در معابر منتهی به حسینیه‌ها، تکایا، امامزاده‌ها و ...  حضور داشته و تا پایان مراسم نیز حضور آنها ادامه خواهد داشت.  همچنین با هماهنگی‌های انجام شده از ساعت 30: 22 تا 00: 05 صبح مترو به صورت رایگان اقدام به سرویس‌دهی به شهروندان خواهد کرد، به همین دلیل از شب‌زنده‌داران می‌خواهیم حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی به جای وسایل شخصی استفاده کنند.
او از شهروندانی که برای مراسم احیا به اماکن شلوغ چون امامزاده صالح، حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی، اما‌مزاده حسن، مسجد ارگ، حسینیه کربلایی‌ها، مهدیه تهران و ... می‌روند خواست تا خودروهای خود را به شکل عمود در حاشیه خیابان پارک کنند تا ظرفیت بیشتری برای تردد خودروها ایجاد شود.


تعداد بازدید :  107