شماره ۶۰۷ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
دیالوگ‌روز

حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی: مردم حق انتخاب دارند که به سینما بروند و روی پرده فیلم ببینند یا در منزل نظاره‌گر آثار باشند. مردم امروز به تماشای فیلم‌هایی می‌نشینند که دیدنی باشد و اگر در صنعت سینما به روز نشویم مخاطبان خود را از دست می‌دهیم.
محمدتقی فهیم، منتقد سینما: اگر بتوانیم بدون تقلید سینمای بومی ایرانی- اسلامی خود را بشناسیم و آن را پرورش دهیم قطعاً در سطح دنیا هم مطرح خواهیم شد.
مرتضی حیدری، مجری و کارشناس برنامه‌های سیاسی تلویزیون: رسانه‌ها مردم را از جهت اطلاع‌رسانی در پرونده هسته‌ای اُوردوز کرده‌اند و این خوب نیست.
لیلی گلستان، مترجم: اصولا در خانواده ما، هنر جایگاه والایی داشت؛ پدر و مادرم مجموعه‌دار بودند و نقاشی‌های بسیار ارزشمندی گردآوری کرده بودند. اهل کتاب و فیلم و تئاتر بودند و در واقع، هنر و فرهنگ ما را احاطه کرده بود.
غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی: اساسا شعر تخیل است و برخی از تخیلات ما را به قدرت‌های عرفانی می‌رساند و برخی نیز به ما قدرت هبوط می‌دهد.
لوکا دوتی، پسر آدری هپبورن: آدری هپبورن هرگز وعده صبحانه را فراموش نمی‌کرد و به هیچ‌وجه آن را از قلم نمی‌انداخت و به پاکسازی ماهانه بدنش اهميت بسیار قایل بود. او در طول ماه روزهایی را به خوردن یک پیاله ماست و یک سیب بزرگ می‌گذراند و از این روش برای پاکسازی و حفظ سلامتی بدنش استفاده می‌کرد.
پیروز ارجمند، مدیر سابق دفتر موسیقی: من اتوبوسی به دفتر موسیقی نیامدم.


تعداد بازدید :  256