شماره ۶۰۶ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۵ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 بهترین مربی بسکتبال آلمان در راه ایران|  بعد از 10 ماه بلاتکلیفی تیم‌ملی بسکتبال بالاخره مسئولان فدراسیون بر سر یک گزینه خارجی به توافق رسیدند و دیرک بائرمن مربی آلمانی باسابقه وارد ایران شده  و کارش را آغاز کند.  محمدرضا مشحون در این باره  به «شهروند» می‌گوید: ‌«قرار است امروز مذاکره نهایی را انجام دهیم. باید با یکسری از چارچوب‌های ما تقارن داشته باشد و از نظر مالی باید به توافق برسیم. »
 طولانی شدن مرخصی کی‌روش| کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی که قرار بود بعد از 3 هفته 20 تیرماه به ایران برگردد، 3هفته دیگر مرخصی گرفت. علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درباره طولانی‌شدن مرخصی کی‌روش اینطور توضیح می‌دهد: «به‌خاطر مشکل خانوادگی که برایش پیش آمده و غم‌انگیز هم هست ما 3 هفته مرخصی او را تمدید کردیم. شک نکنید نیامدن کی‌روش ربطی به مطالباتش ندارد.»
 لیگ یک، 20 تیمی شد| پانزدهمین دوره لیگ برتر درحالی برگزار خواهد شد که با حذف دیدار پلی‌آف 3 تیم مستقیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود و 3 تیم مستقیم از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد. همچنین مقرر شد رقابت‌های لیگ‌دسته اول با 20 تیم در یک گروه برگزار شود.
 سقوط روسیه در لیگ‌جهانی| برتری 3 بر 2 تیم والیبال استرالیا مقابل صربستان در گروه A لیگ جهانی، سبب شد نماینده اقیانوسیه با کسب مجموع دو پیروزی بالاتر از روسیه قرار بگیرد و این تیم قدرتمند به دسته پایین‌تر لیگ‌جهانی سقوط کند.
 عذرخواهی بایرن‌مونیخ از مسلمانان| باشگاه بایرن‌مونیخ برای ‌سال آینده قصد برگزاری یک مسابقه بسکتبال در حضور ۷۰‌هزار نفر آن هم در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا را دارد. همچنین باشگاه آلمانی در صفحه رسمی خود در توییتر، از هواداران مسلمان تیم به خاطر انتشار عکس بازیکنان درحال آب خوردن در زمان روزه‌داری آنها عذرخواهی کرد.


تعداد بازدید :  199