شماره ۶۰۶ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۵ تير
صفحه را ببند
کمیته اخلاق چند پیشکسوت را احضار کرد
دردسرهای عکس یادگاری با خواننده خارج‌نشین
محمدزاده در گفت‌وگو با «شهروند»: باید انگیزه دوستان را متوجه شویم

شهروند| در روزهایی که حاشیه از برگه قرارداد بازیکنان به هوای گرم فوتبال ساطع می‌شود، کمیته اخلاق با احضار چند فوتبالیست قدیمی برای پاسخگویی بابت حضور در یک عکس، یک‌تنه خودش را به بمب خبری تبدیل کرد. انتشار عکسی از پیشکسوتانی نظیر احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، حسین عبدی، مهدی‌هاشمی‌نسب و... که برای انجام یک بازی دوستانه همراه چند هنرمند به کانادا سفر کرده‌اند، کنار یک خواننده ورزش‌دوست لس‌آنجلسی کلی دردسرساز شده و به همین دلیل افراد مورد اشاره برای پاسخگویی به کمیته اخلاق احضار شده‌اند.
واکنش‌ها
حسین عبدی، سخنگو و عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس پس از بازگشت زودهنگام به ایران برای سروسامان دادن به امور باشگاهش از وجود احضاریه، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که نباید یک عکس تا این اندازه جنجال ایجاد کند. در این شرایط، علی‌اکبر محمدزاده، رئیس کمیته اخلاق در گفت و گو با «شهروند» حرف‌های جالبی زد:  «ایران نیستم و از جزییات ماجرا اطلاع ندارم. باید تا بازگشت افراد موردنظر از سفر صبر کنیم و پس از تشکیل جلسه دراین‌باره نظر دهیم. چون هنوز چیزی قطعی نشده است. از بازگشت همه مسافران از کانادا، بحث و بررسی لازم صورت می‌گیرد و در صورت لزوم حکم داده خواهد شد.»
مشخص شدن انگیزه‌ها
رئیس کمیته اخلاق توضیحات بیشتری نیز می‌دهد: «به من گفته‌اند این دوستان با یکی از خواننده‌هایی عکس گرفته‌اند که سابقه خواندن ترانه‌هایی ضدنظام نیز داشته است. قطعا آنها باید به کمیته اخلاق بیایند و توضیح بدهند که انگیزه‌شان از این کار چه بوده است؟ شاید اصلا آن خواننده نزد پیشکسوتان آمده. از قرار معلوم مکانی هم که چنین عکسی گرفته شده، مکان بدی نیست. اینها چیزهایی است که باید بررسی شود.»


تعداد بازدید :  206