شماره ۳۶۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
خبر

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد:اعلام آمادگی شورا برای پرداخت بخشی از هزینه‌های دارویی جانبازان
شهروند| رئیس شورای اسلامی شهر تهران از آمادگی شورا برای پرداخت بخشی از هزینه‌های دارویی جانبازان خبر داد.
احمد مسجدجامعی، رئیس شورای شهر تهران در بازدید از بیمارستان ساسان با اشاره به این‌که تعداد قابل توجهی از بیماران جانباز بیمارستان ساسان گلایه‌هایی را درخصوص تأمین هزینه‌های دارویی دارند، گفت: شورای شهر آمادگی دارد بخشی از هزینه‌های تأمین دارویی را پرداخت کند.  رئیس شورای شهر تهران که در ادامه تهران‌گردی، از بیمارستان ساسان بازدید کرد، در حاشیه عیادت از بیماران جانباز بیمارستان ساسان گفت: تعدادی از بیماران گلایه‌هایی را درخصوص هزینه‌های سرسام‌آور داروها داشتند.
   او ادامه داد: این بیماران در دو بخش تحت مراقبت قرار می‌گیرند که بخشی در داخل بیمارستان و بخش دیگر پس از ترخیص است. مسجدجامعی گفت: در زمانی که بیماران در بیمارستان بستری هستند مشکلی را جهت تأمین هزینه‌های دارویی ندارند اما پس از ترخیص، برای تأمین هزینه‌های دارویی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که شورای شهر این آمادگی را دارد از این عزیزان برای تأمین بخشی از هزینه‌های دارویی حمایت کند. رئیس شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح تحول سلامت از سوی دولت و وزارت بهداشت در پرداخت هزینه‌ها، مشکلات بیماران جانباز نیز برطرف شود.  

دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری سلامت:گزارش وضع پارازیت‌ها به شورایعالی امنیت ملی ارسال شد
بخشی از گزارش محرمانه است، نمی‌توانیم صریح صحبت کنیم
فارس| رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری سلامت از ارسال گزارش وضع پارازیت‌ها به شورایعالی امنیت ملی خبر داد و گفت:  درحال پیگیری هستیم تا دستگاه‌های سنجش امواج به‌زودی نصب شوند.
علیرضا دلاوری در رابطه با آخرین وضع ارزیابی امواج مغناطیسی و پارازیت در کشور گفت: «اکنون نمی‌توانیم به‌طور صریح در مورد این موضوع صحبت کنیم چون برخی از مسائل آن محرمانه است. اما طبق بررسی‌های انجام‌شده، گزارش کمیته‌ای که برای بررسی اثرات پارازیت ایجادشده به شورایعالی امنیت ملی ارسال شده است.» به گفته او قرار است در شورایعالی امنیت ملی جلساتی با محور اصلی موضوع پارازیت برگزار شود. رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری سلامت در رابطه با نصب دستگاه برای سنجش این امواج هم گفت: «در حال پیگیری هستیم که این دستگاه‌ها به‌زودی نصب شوند و نقاط حساس نیز درحال شناسایی است.»


تعداد بازدید :  108