شماره ۶۰۳ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۱ تير
صفحه را ببند
... گرد و خاک در شرق کشور

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، با نفوذ جریان‌های شمالی در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی امروز و فردا در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده را خواهیم‌داشت. طی 3 روز آینده در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، به ویژه منطقه زابل باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد. امروز در جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران، یزد و شمال اصفهان نیز باد و گرد و خاک رخ خواهد داد.
هوای شهر تهران امروز صاف، در ارتفاعات با افزایش ابر و در شهرهای جنوبی همراه با باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 40 درجه سانتیگراد و کمینه آن 29 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. هوای شهر تهران در روز جمعه نیز صاف، در پاره‌ای نقاط همراه وزش باد و در اوایل شب با افزایش ابر پیش‌بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 39 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 28 درجه سانتیگراد می‌رسد.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 46 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای 13 درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند.


تعداد بازدید :  241