مدیرعامل بانک رفاه کارگران اعتماد مردم را اصلی ترین و گرانبهاترین سرمایه بانک ها برشمرد و گفت: مشتریان زمانی که احساس کنند امانت داری در اولویت فعالیت های بانکی است، به آن اعتماد خواهند کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر علی صدقی افزود: سرعت، دقت و امنیت در ارائه خدمات و انجام فعالیت ها، حفظ و وفاداری مشتریان را در پی خواهد داشت و اعتماد آنان نسبت به نظام بانکی را بالا می برد. مدیرعامل بانک رفاه در ادامه اظهار داشت: در مشتری مداری، صرف احترام به مشتری ملاک نیست، بلکه این امر زمانی محقق می شود که نفع دو طرفه از حضور مشتری در بانک حاصل شود. دکتر صدقی با تاکید بر مهندسی مجدد فرآیندها در بانک رفاه، تصریح کرد: فرآیندها باید متناسب با شرایط روز و مبتنی بر خواست مشتری تدوین شود. در بانکداری نوین و امروزی خواست و نظر مشتری ملاک عمل فعالیت بانکی است. بنابراین ضروری است در برنامه ریزی ها به خواست مشتریان توجه شود.