شماره ۶۰۰ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

  بازگشت رحمتی به استقلال| سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان فصل گذشته پیکان روز گذشته مذاکرات رسمی خود را با تیم استقلال آغاز کرد و در نهایت پس از جلسه با مسئولان این باشگاه برای لیگ پانزدهم به توافق نهایی رسید. در نشست دیروز قراردادی امضا نشد و قرار است امضای قرارداد نهایی امروز انجام شود. رحمتی برای حضور یکساله در استقلال به توافق رسیده و در لیگ پانزدهم برای آبی‌پوشان پایتخت بازی خواهد کرد.
  رونالدو، سکوتش را شکست| کریستیانو رونالدو که از زمان برد 4 بر صفر رئال‌مادرید مقابل آتلتیکو مادرید در فوریه، سکوت خبری پیشه
 کرده بود، سرانجام لب به سخن گشود. او به روزنامه اسپورت گفت:  «داستانی که روزنامه ABOLA منتشر کرد، دروغ است. هدف آنها تنها ایجاد تنش و درگیری بین من و باشگاه رئال‌مادرید بوده است. من در این باشگاه خوشحالم و روی فصلی جدید پر از موفقیت تمرکز کرده‌ام. تکرار می‌کنم که من در بهترین باشگاه جهان هستم و این یعنی می‌خواهم با این باشگاه به روزهای موفق بازگردم.» روزنامه پرتغالی یاد شده نوشته بود رونالدو علاقه‌ای به همکاری با رافائل بنیتس ندارد.
  شکست جوانان بسکتبالیست مقابل آمریکا| تیم‌ملی بسکتبال جوانان ایران در نخستین دیدارش از رقابت‌های جام‌جهانی به مصاف آمریکا مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم‌جهان رفت و با نتیجه 83 بر 53 تن به شکست داد. جوانان ایران در ابتدای این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و حریف نامدار خود را غافلگیر کردند اما در ادامه کار قدرت بسکتبالیست‌های آمریکا بر جوانان ایران چربید تا پرافتخار‌ترین تیم در این رده سنی برنده میدان شود.


تعداد بازدید :  215