شماره ۳۵۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ مرداد
صفحه را ببند
مهدی کریمیان در گفت‌وگو با «شهروند»:
از نیمکت‌نشینی ناراحتم اما جنجال درست نمی‌کنم
قلعه‌نوعي گفت حق مصاحبه با 90 را نداريد

گروه ورزش| مهدی کریمیان در سپاهان و تراکتورسازی یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بود و به واسطه درخشش در همین تیم‌ها به استقلال آمد اما با نظر قلعه‌نوعی یک دقیقه هم در بازی‌های ابتدایی استقلال به میدان نرفته است. این بازیکن عنوان می‌کند از نیمکت‌نشینی‌اش دلخور است اما فعلا موضع منفی در قبال این اتفاق نگرفته و قصد ندارد با مصاحبه‌های آنچنانی تیم را به هم بریزد. گفت‌وگوی «شهروند» با کریمیان با صحبت درباره دیدار استقلال مقابل سایپا آغاز می‌شود. او در این خصوص می‌گوید: «تیم ما دراین دیدار بسیار عملکرد خوبی داشت. تیم سایپا موقعیت دیگری غیر از گل اول نداشت و در صحنه پنالتی هم که بازیکن خودمان اشتباه کرد. با این وجود موقعیت‌های بسیار خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم و حقمان پیروزی بود. واقعا حیف بود اگر این بازی را با برد پشت سر نمی‌گذاشتیم.»
کریمیان اما کتمان نمی‌کند که از نیمکت‌نشینی ناراحت است: «نمی‌توانم دروغ بگویم که ناراحت نیستم. من در گذشته در سپاهان و تراکتورسازی با قلعه‌نوعی کار کرده بودم و فکر نمی‌کردم او نیمکت‌نشینم کند اما بهتر است حرفی نزنم. من اهل جنجال و حاشیه درست کردن نیستم و تنها کاری که از دست من برمی‌آید خوب تمرین کردن است. به قدری کار می‌کنم که خودم را به قلعه‌نوعی تحمیل کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.»
وی در پاسخ به این پرسش که اگر تا نیم‌فصل فرصتی برای بازی کردن پیدا نکند باز هم در استقلال می‌ماند، این‌طور می‌گوید: «تا نیم‌فصل زمان زیادی باقی مانده است. هر وقت نیم‌فصل شد دراین‌باره تصمیم می‌گیرم.»
کریمیان با بیان این‌که نیازی به صحبت کردن با قلعه‌نوعی درباره نیمکت‌نشینی‌اش نیست، خاطرنشان می‌کند: «من با نظر او به استقلال آمدم، پس به من اعتقاد دارد. نیازی به صحبت کردن نیست و فقط با تمرین کردن باید خودم را به کادرفنی تحمیل کنم.»
وي درباره اظهارات  قلعه‌نوعي مبني بر اينكه برنامه 90 خطي عمل مي‌كند بيان مي‌كند:«من نمي‌دانم داستان از چه قرار است اما امير قلعه‌نوعي در رختكن به ما گفت حق مصاحبه با اين برنامه را نداريد.»
هافبک استقلال صحبت‌هایش را با اظهارنظر درباره شانس قهرمانی تیمش به پایان می‌برد: «از حالا زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم اما واقعیت این است که تیم ما برای قهرمانی بسته شده است. همه ما تلاش خواهیم کرد به این مهم برسیم و امیدوارم بتوانیم به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.»

 


تعداد بازدید :  212