شماره ۳۵۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ مرداد
صفحه را ببند
اولین پیروزی ملوان مقابل لشگر شکست خورده دایی
بحران ادامه دارد

گروه ورزش| آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال روز گذشته در انزلی برگزار شد، جایی که ملوان از پرسپولیس میزبانی می کرد. با توجه به نتایج نه چندان مطلوب 2 تیم در هفته های اخیر دایی و ایراندوست تنها به 3 امتیاز این دیدار فکر می کردند. در همان ابتدای بازی بود که مهرداد اولادی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد و قول گلزنی در این دیدار را داده بود، به وعده اش عمل کرد و در دقیقه 6 قوهای سپید انزلی را یک بر صفر پیش انداخت تا ملوانی ها نخستین گل خود را در لیگ چهاردهم به ثمر برسانند. در ادامه دایی که با بیرون گذاشتن حقیقی و نوری همه را شگفت زده کرده بود، تیمش را به جلو فراخواند تا اینکه بازیکن ملوان توپ را با دست لمس کرد و داور نیز پنالتی اعلام کرد. این پنالتی را در دقیقه 27 رضا نوروزی به تور دروازه ملوانی ها رساند.
امید سرخپوشان با این گل زنده شد اما یکی دیگر از بازیکنان سابق استقلال یعنی محسن یوسفی روی حرکت ترکیبی ملوانی ها تیمش را در دقیقه 43 به گل رساند تا شاگردان نصرت ایراندوست برنده به رختکن بروند.
دایی برای نیمه دوم رضا حقیقی و محمد نوری را به میدان آورد و دقایقی بعد عباس زاده را نیز به نوک پیکان حمله فرستاد اما تلاش پرسپولیسی ها برای نباختن هم فایده ای نداشت تا اینکه ملوان به نخستین برد خود برسد و سرخپوشان نیز دومین باخت خود را در طول 4 هفته تجربه کنند. حالا دایی که از 4 هفته طی شده فقط 4 امتیاز گرفته، بیش از پیش حسرت بازیکنان جدا شده خود را می خورد و احتمالا باید در روزهای آینده شاهد ایجاد حاشیه های جدید در تیم نایب قهرمان فصل گذشته باشیم.
نتایج کامل هفته چهارم
  پدیده یک- تراکتورسازی صفر(گل: میلان یوهانوویج در دقیقه 52)
  نفت تهران 3- سپاهان صفر(گلها: لئوناردو پادوانی در دقیقه 33، کمال کامیابی نیا در دقیقه 46 و علی قربانی در دقیقه 67)
  گسترش فولاد یک- پیکان صفر(گل: مهرداد بایرامی در دقیقه 65)
  ذوب آهن 2- راه آهن 2(گلها: محسن مسلمان در دقیقه 30 و هادی محمدی در دقیقه 6+ 90 برای ذوب آهن و رامین رضاییان در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی و امین منوچهری در دقیقه 41 برای راه آهن)
  صبای قم 2- نفت مسجدسلیمان صفر(گلها: ایوب کلانتری در دقیقه 9 و احمد حسن‌زاده در دقیقه 77)
  استقلال 3- سایپا 2(گلها: کرار جاسم در دقیقه 33 و امید ابراهیمی در دقایق 63 و 1+ 90 برای استقلال و ابراهیم شکوری در دقیقه 6 و حامد شیری در دقیقه 47 از روی نقطه پنالتی برای سایپا)
 فولاد یک- استقلال خوزستان صفر(گل: یوسف وکیا در دقیقه 13)
  ملوان2- پرسپولیس1(گلها: مهرداد اولادی در دقیقه 6 و محسن یوسفی در دقیقه 43 برای ملوان و رضا نوروزی در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس)


تعداد بازدید :  260