مدیرعامل بیمه دی، حرفهایگری و اخلاق مداری، طراحی پروژه بزرگی برای بکارگیری فناوری اطلاعات در شرکت و کنترلهای داخلی را از جمله مهمترین سیاستهای این بیمه در سال جاری اعلام کرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، سیدمجید بختیاری در همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی با تبیین برنامههای راهبردی شرکت در سال جاری اظهار کرد: سال گذشته سند راهبردی شرکت تبیین و به واحدهای سراسر کشور ابلاغ شد اما با توجه به اینکه یکی از مشکلات ما در برنامهریزی کلیگویی بود لذا امسال تلاش کردیم اسناد راهبردی را به صورت جزیی تدوین کنیم. وی با تاکید بر اینکه در ستاد باید دگرگونی در نگاه و نگرش داشته باشیم، افزود: یکی از وظایف اصلی ستاد برنامهریزی برای تبلیغات وسیع و منسجم است. برای این کار نیز پروژهای تعریف شده و در این راستا نیز مشاوران خبره تبلیغاتی به کار گرفته شدهاند. بختیاری حضور بیمه دی در افکار عمومی و تبلیغات را یکی از دغدغههای اصلی شرکت عنوان و بر رعایت اصول حرفهایگری در برنامهها تاکید کرد.