در حالی که این روزها و همزمان با شروع موج تازه برخورد با موسسات مالی غیرمجاز توسط بانک مرکزی و دستگاه قضایی کشور، مسئولان امر بر فرادستگاهی بودن این موضوع و لزوم همکاری کلیه نهادهای ذیربط برای سامان دادن به بازار غیرمتشکل پولی کشور تأکید دارند، تریبون تبلیغاتی یکی از مهمترین ویژهبرنامههای ماه رمضان رسانه ملی یعنی «ماه عسل» در اختیار موسسه فاقد مجوز ثامن الحجج(ع) قرار داده شده است. این در شرایطی است که بانک مرکزی بهعنوان نهاد ناظر بر بانکها و موسسات مالی و اعتباری اسامی بانکها و موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز را در سایت خود درج کرده است و بارها از سازمانها و نهادهای مجری تبلیغات تلویزیونی و محیطی خواسته که قبل از پذیرش تبلیغات از این نهاد استعلام گرفته و اجازه ندهند بانکها و موسسات فاقد مجوز در رسانهها تبلیغ کنند. البته این برای نخستین بار نیست که تخلفات اینچنینی در تبلیغات تلویزیونی دیده میشود. موسسه مذکور در سال گذشته نیز اسپانسر برنامه نوروزی با مجریگری احسان علیخانی بود.