شماره ۵۹۵ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 واکنش زاید به سرمربیگری مظلومی| ایمون زاید، مهاجم ایرلندی سابق پرسپولیس که در دربی معروف‌سال 91 پرویز مظلومی را برای پوبله‌شدن ناکام گذاشت، اینطور به سرمربیگری مجدد او در استقلال واکنش نشان داد: «استقلال اشتباه بزرگی کرد که هدایت خود را به دست این مربی سپرد. صادقانه باید بگویم مظلومی را دوست ندارم! او مربی مغروری است و فکر می‎کند از همه بهتر است.»
 مارادونا، نامزد ریاست فیفا| روزنامه‌نگاری به نام ویکتور هوگو مورالس اعلام کرد که مارادونا برای ریاست فیفا نامزد خواهد شد. او گفت:  «با مارادونا تماس گرفتم تا حال پدر او را بپرسم. او به من گفت می‌خواهد نامزد ریاست فیفا بشود و به من اجازه داد این موضوع را رسانه‌ای کنم. مارادونا تصمیم گرفته که با شرایط موجود فیفا تنها یکی از اعضای فیفا نباشد که ریاست این مقر را برعهده داشته باشد.»
 احتمال خداحافظی ریبری| نشریه اکیپ فرانسه در گزارشی عنوان کرد وضع پای مصدوم این بازیکن نسبت به گذشته بهبود نیافته و همچنان مشکلاتش به قوت خود باقی است و احتمال دارد از فوتبال وداعی زودهنگام داشته باشد. مدیربرنامه‌های ریبری نیز این خبر را تکذیب نکرد:  «فرانک کلی انگیزه و میل برای بازگشت دارد اما شرایط موجود او را ناراحت و عصبی می‌کند. او با همه سختی‌ها،‌ نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد که به میدان بازگردد.»
 قهر باقری از پرسپولیس| کریم باقری که از ابتدای حضور برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان دستیار این مربی مشغول به کار شده قهر کرده است. او دراین‌باره گفته است:  «قرار است با علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه صحبت کنم؛ یکی دو مسأله هست که باید آنها برطرف شوند. اگر این مسائل برطرف بشوند که سر تمرین می‌روم و اگر هم برطرف نشوند به تمرینات نخواهم رفت.»


تعداد بازدید :  177