شماره ۵۹۵ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير
صفحه را ببند
پلیس در تعقیب قاتل رئیس شورای روستای راوه

رئیس شورای روستای راوه از توابع شهرستان دلیجان با شلیک گلوله کشته شد. حسین علیزاده از معلمان باسابقه آموزش و پرورش بود که قربانی سناریوی جنایتی هولناک شد. این حادثه زمانی رخ داد که او قصد خارج شدن از مدرسه را داشت.
شامگاه روز شنبه حادثه هولناکی مردم روستای راوه در دلیجان را شوک زده کرد. وقتی صدای شلیک گلوله سکوت شبانه روستا را شکست هیچ‌کس باور نداشت مردی مرموز دست به اسلحه برده و رئیس شورا را نشانه رفته باشد. صدای شلیک اسلحه شکاری کافی بود تا مردم وحشت‌زده از خانه‌هایشان بیرون بیایند و با جسد خونین رئیس شورای روستایشان روبه‌رو شوند. چند دقیقه بعد تیمی از کارآگاهان و ماموران نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد قربانی بعد از خارج شدن از در مسجد، هدف این شلیک مرگبار قرار گرفته است. این درحالی بود که قاتل بعد از جنایت هولناک‌اش به سرعت متواری شده بود. تحقیقات در رابطه با رازگشایی و دستگیری قاتل فراری آغاز شد.
شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در رابطه با سیاسی نبودن این حادثه به ایسنا گفت: «تاکنون هیچ موردی که نشان دهد این اقدام سیاسی بوده، کشف نشده است. حسین علیزاده، رئیس شورای روستای راوه شهرستان دلیجان بوده که بعد از خروج از مسجد توسط فرد ناشناسی به قتل می‌رسد. او شخصیت سیاسی نبوده و اقدامات لازم جهت بررسی حادثه در دست انجام است.
به گفته محمدحسین حاجعلی دهیار راوه، حسین علیزاده رئیس شورای روستا و از معلمان با سابقه است.
 علیزاده دارای 23‌سال سابقه کار در آموزش و پرورش بوده و احتمال دارد که این اقدام نوعی انتقام‌گیری شخصی بوده باشد.

دیدگاه‌های دیگران

ح
حامد جعفری |
مخالف 0 - 0 موافق
واقعا کی دلش اومد این معلم دلسوزو مهربونو به قتل برسونه آقای علیزاده معلم کلاس اول راهنمایی درس علومم بود مدرسه ارشاد راوه هنوزم اون مهربونی هایش جلوی چشامه انگار همین دیروز بود که جلوی تخته سیاه کلاس علوم به ما درس میداد خدا رحمتش کنه روحش شاد ایشالا قاتلش روز خوش نداشته باشه

تعداد بازدید :  556