شماره ۳۵۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ مرداد
صفحه را ببند
بازار جهانی

دوربین سبک وای‌فای سونی در بازار
شرکت سونی دوربین دیجیتال سبک تازه‌ای به نام A5100 را روانه بازار کرده که بسیار سبک بوده و از قابلیت اتصال به شبکه‌های وای‌فای برخوردار است. سرعت فوکوس این دوربین بسیار بالاست به گونه‌ای که می‌تواند تنها در عرض 07/0 ثانیه  روی سوژه فوکوس کند. حسگر APS-C Exmor CMOS مورد پشتیبانی پردازنده Bionz X بوده و از نوع 3/24 مگاپیکسلی است.

نخستین مانیتور فوق منحنی IPS
ال‌جی الکترونیکس جدیدترین مانیتور سینما دیجیتال 4K را با ترکیب صفحه منحنی IPS و صفحه نمایش 34 اینچی تولید کرد. تا چندی پیش مانیتورها اغلب از پنل (TN (Twisted Nematic استفاده می‌کردند اما اکنون مانیتورها از پنل جدید‌تر (IPS (In- plane Switching استفاده می‌کنند که محدوده رنگ و زاویه دید گسترده‌تری را ارایه می‌دهد. زاویه دید 178 درجه تجربه مشاهده گسترده‌تری را به کاربر ارایه می‌کند.

گوشی ضدآب با قیمت متوسط
XperiaTM M2 Aqua سونی به‌عنوان نخستین تلفن هوشمند ضد آب در رده قیمتی متوسط عرضه شد. سونی جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام XperiaTM M2 Aqua معرفی کرد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 8/4 اینچی QHD است که صفحه‌نمایش IPS رنگ‌‌های نسبتا زنده‌تری ارایه می‌کند. این مدل از دوربین 8مگاپیکسلی و مجموعه برنامه‌های دوربین Xperia برخوردار است که امکان عکاسی در درون و بیرون آب را فراهم می‌کند.


تعداد بازدید :  304