شماره ۵۹۰ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
عدد خبر

5 درصد گرانی روغن با تایید سازمان حمایت

علی‌اکبر مهر‌فرد، قائم‌مقام وزیر کشاورزی در امور بازرگانی از موافقت با بررسی‌ درخواست صنایع روغن نباتی برای افزایش قیمت این محصول خبر داد و گفت: آنالیز قیمت و تاثیر پارامتر‌های مختلف در بهای تمام شده روغن نباتی در سازمان حمایت درحال بررسی است که پیش‌بینی می‌شود قیمت آن پنج‌درصد افزایش یابد. او اظهار کرد: همچنان وظایف بازرگانی صنعت روغن نباتی برعهده انجمن صنفی روغن نباتی است.

۹۳ ‌میلیارد تومان اوراق تسهیلات مسکن باطل شد

رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس با اشاره به محدودیت 2ساله استفاده از اوراق تسهیلات مسکن گفت: در فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال به ترتیب 50 و 93‌میلیارد تومان از اوراق تسهیلات مسکن باطل شده است. او افزود: حجم تسهیلات باطل شده طی یک‌سال اخیر بالغ بر 800‌ میلیارد تومان و حجم کل این دسته از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن که باطل شده‌اند، از ‌هزار‌میلیارد تومان عبور کرده است.

95 درصد روستاها اینترنت دارند

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در طول یک‌سال گذشته 8‌هزار روستا به اینترنت وصل شدند و درحال حاضر نیز مناقصه 5‌هزار روستای دیگر نیز درحال برگزاری است. او افزود: ارتباط اینترنتی حدود 95‌درصد روستاهای بالای 20 خانوار کشور برقرار است و درحال برنامه‌ریزی برای روستاهای 10خانوار هستیم که تا پایان دولت تدبیر و امید از امکانات تلفن و اینترنت برخوردار شوند.

۱۶۰۰ حساب برای دریافت خرید مسکن افتتاح شد

حامد مظاهریان، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۶۰۰ حساب برای دریافت تسهیلات مسکن ۸۰، ۶۰ و ۴۰‌میلیون تومانی در سه روز کاری اخیر خبر داد. وی با بیان این‌که در این مدت در مجموع ۲۸‌میلیارد تومان در بانک مسکن برای دریافت تسهیلات خرید خانه سپرده‌گذاری شده است، افزود: این میزان سپرده‌گذاری نشان‌دهنده استقبال مردم از صندوق پس‌انداز یکم است.

 


تعداد بازدید :  152