شماره ۵۹۰ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   توزیع سود نقدی 10میلیارد تومان میان سهامداران| محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به این‌که تا کنون بیش از 90 شرکت بورسی مجامع عادی سالیانه سهامداران خود را برگزار کرده‌اند، گفت: از مجموع 260 شرکتی که باید مجامع خود را دست‌کم تا یک ماه آینده برگزار کنند، نزدیک به یک سوم این تعداد توانسته‌اند ضمن برگزاری مجمع سود نقدی 10‌میلیارد و 400‌میلیون تومانی میان سهامداران توزیع کنند.

  فروش 1567‌میلیارد ریال سهم دولتی| نگاهی به عملکرد سازمان خصوصی سازی در 75 روز ابتدایی آخرین‌ سال واگذاری‌ها حکایت از فروش تنها یک‌هزار و 567‌میلیارد ریال سهم دولتی دارد که از این میزان 1564‌میلیارد ریال در بورس و 3‌میلیارد ریال از طریق مزایده به فروش رسیده است. همچنین از یک‌هزار و 567‌میلیارد ریال سهم دولتی واگذار شده است.

  کاهش نوسان‌گیری با افزایش کارمزدها| سعید رئیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط فعلی یکی از راه‌های از بین بردن فعالیت نوسان‌گیران در بورس افزایش کارمزد معاملات است. او افزود: تجربه 11 فروردین امسال نشان می‌دهد واکنش سهامداران به مذاکرات هسته‌ای به دو گروه متفاوت تقسیم می‌شود که بر این اساس ریسک‌پذیرها چند روز قبل از مشخص شدن نتایج مذاکرات وارد بازار می‌شوند و برخی دیگر که ریسک گریزها هستند.


تعداد بازدید :  162