شماره ۵۹۰ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
خبرنامه

عضو جوان اندیمشکی حریفان خود را شکست داد
سعید عبدولی در مرحله فینال انتخابی تیم‌ملی ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی 2015 آمریکا و گزینشی المپیک برزیل موفق شد تا با پشت سر گذاشتن حریفان خود دوبنده تیم‌ملی را به تن کند. این رقابت‌ها با حضور پرشور تماشاگران، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث‌ هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و جمعی از معاونان وزارت ورزش و جوانان و جمعی از دست‌اندرکاران بانک پاسارگاد حامی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد. مدعیان برای کسب دوبنده تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ آمریکا و گزینشی المپیک برزیل با هم به رقابت پرداختند که در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی عضو سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در
 این رقابت‌ها با پشت سر گذاشتن حریفان خود دوبنده تیم‌ملی را به تن کند.

در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت
اهدای ۵۰۰  بسته  حمایتی به دانش‌آموزان نیازمند
بسته‌های حمایتی شامل نوشت‌افزار و کفش به ارزش ۲۱۰‌میلیون ریال در راستای فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر جهت استفاده دانش‌آموزان نیازمند به جشنواره خیران مدرسه‌ساز اهدا شد. در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان که با حضور مسئولان کشوری، استانی و خیران مدرسه‌ساز در سالن اجتماعات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد، نمایندگان جمعیت هلال‌احمر شرکت‌کننده در این برنامه حضوری فعال داشتند. در این مراسم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور و معاون وزیر آموزش و پرورش به سخنرانی پرداختند. در این مراسم نماینده رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۰بسته حمایتی شامل نوشت‌افزار و کفش به ارزش۲۱۰‌میلیون ریال را در راستای فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر جهت استفاده دانش‌آموزان نیازمند به این جشنواره اهدا کردند.

معاون ‌‌جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد خبر داد: دریافت بیش از ۳۰۰ اثر در جشنواره عکاسی صلح و دوستی
معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد با بیان این‌که تاکنون بیش از 300 اثر به دبیرخانه جشنواره «صلح و دوستی» ارسال شده، اعلام کرد که فراخوان این جشنواره تا 15 تیرماه تمدید شده است. حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اعلام این خبر افزود: «در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و توسعه و ترویج فرهنگ صلح و دوستی در عرصه‌‌ها و بخش های گوناگون و در راستای تلاش برای فعال کردن هنرمندان استان در حوزه‌‌های بشردوستانه جشنواره و نمایشگاه عکس استانی «صلح و دوستی» برگزار می‌شود.» صدیقی گفت: «این جشنواره با موضوع صلح و دوستی، تصاویری از زندگی توأم با دوستی و آرامش و صلح در کنار دغدغه‌ها و درگیری‌های انسان‌ها برگزار می‌شود و شرکت در این مسابقه برای همه علاقه‌مندان آزاد است و هر عکاس می‌تواند حداکثر با ۵ عکس در این مسابقه شرکت کند و آثار راه‌یافته به بخش مسابقه به صورت نمایشگاهی ارایه خواهد شد.»

توسط معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر استان یزد برگزار شد
مانور استانی بهداشت و درمان اضطراری و زلزله در بهاباد
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان یزد از برگزاری مانور استانی بهداشت و درمان اضطراری و زلزله در بهاباد خبر داد. دکتر محمدعلی غنی‌زاده اظهار داشت: «این مانور با همکاری جمعیت هلال‌احمر، بسیج جامعه پزشکی، مدیریت بحران استانداری و مرکز فوریت‌های پزشکی و گروه کاهش خطر در بلایای طبیعی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی‌یزد در بهاباد برگزار شد.» او گفت: «در برگزاری مانور شرح و وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشخص شده بود که به نحو مطلوب این وظایف در مانور عملیاتی اجرا شد.» معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان یزد بیان کرد: «این مانور برای آمادگی دستگاه‌های اجرایی هنگام حوادث غیرمترقبه انجام شده و قطعا برای برنامه‌ریزی و تمرین است.» او خاطرنشان کرد: «با توجه به این‌که بهاباد یکی از شهرستان‌های استان یزد است که روی گسل زلزله قرار دارد و زلزله‌های زیادی در این منطقه اتفاق می‌افتد، مانور زلزله عمومی در این منطقه برگزار شد.»


تعداد بازدید :  177