شماره ۵۸۴ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ خرداد
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 ماجرای عجیب ریاست دپارتمان داوری| پس از آن‌که بهرام مهرپیما تا زمان انتخاب رئیس جدید دپارتمان داوری به‌عنوان سرپرست این دپارتمان انتخاب شد، دیروز فریدون اصفهانیان چنین مساله‌ای را تکذیب کرد. این پایان کار نبود و مهرپیما اصل نامه اصفهانیان به اسدی در این خصوص را منتشر کرد و بعد از آن هم مصاحبه‌ای علیه رئیس کمیته داوران انجام داد.

 لغو اردوی پرحاشیه فوتسال| حاشیه‌هایی که بعد از انتخاب وحید شمسایی به‌عنوان سرمربی موقت تیم‌ملی فوتسال به وجود آمد و درنهایت او از این کار طفره رفت، باعث بلاتکلیفی تیم‌ملی شد. رئیس کمیته فوتسال نتوانست فردی را به‌عنوان سرمربی معرفی کند و همه اتفاقات اردوی پرتغال تیم‌ملی و دو دیدار دوستانه با این تیم را لغو کرد. باید دید در روزهای آینده چه بر سر فوتسال ایران می‌آید.

 حذف مشکوک دو کشتی‌گیر| در فهرستی که اخیرا از سوی فدراسیون کشتی ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی اعلام شده نام مهران میرزایی و جمال میرزایی دو کشتی گیر وزن
 97 کیلوگرم حذف شده و این دو کشتی‌گیر نمی‌توانند در رقابت‌های انتخابی کشتی بگیرند تا شایعاتی مبنی بر وجود اختلاف میان آنها با فدراسیون به گوش برسد. در این شرایط صادق محبوبی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی دلیل حذف نام آنها را ممانعت از دادن تست سلامت عنوان کرده است.

 واکنش اوباما به فساد در فیفا| باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در پی اتفاقات اخیر فیفا و دستگیری چند تن از مقامات عالی‌رتبه این سازمان به دلیل فساد و دریافت رشوه، از فدراسیون جهانی فوتبال درخواست کرد با صداقت و شفافیت بیشتری به کارش ادامه دهد.

 


تعداد بازدید :  122