شماره ۵۸۴ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ خرداد
صفحه را ببند
برای اولین بار در نظام بانکی کشور/
سامانه جامع رسیدگی به شکایات مشتریان در بانک رفاه راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در مراسمی که به همین منظور و با حضور اعضای هیات مدیره بانک رفاه کارگران، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان بانک مرکزی ج.ا.ا در این بانک برگزار شد،‌ دکتر محقق نیا عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران در سخنانی گفت: بانک رفاه کارگران بیش از 10 میلیون سپرده گذار و 5/2 میلیون مستمری بگیر دارد و به بیش از 15 درصد کشور خدمت ارائه می کند، بنابراین برخورداری طیف وسیعی از آحاد جامعه از خدمات این بانک، ایجاد این سامانه را ضروری کرد.  عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران در ادامه اظهار داشت: متاسفانه هجمه ها علیه نظام بانکی شدت یافته است و وجود سیستم های رسیدگی به شکایات، اعتمادسازی نزد افکار عمومی بانک ها را در پی خواهد داشت.  وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد رونمایی از این سامانه راه پرافتخار 8 سال متوالی مشتری مداری بانک رفاه کارگران را تداوم بخشد.  در ادامه این مراسم، شریعت پناه مشاور وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه رونمایی از این سامانه را یک مزیت رقابتی برای بانک رفاه کارگران دانست و افزود: در شرایط کنونی مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان بسیار حساس و حیاتی است و این سامانه گامی مهم در این راستا است.

دیدگاه‌های دیگران

ع
علیرضابابایی |
مخالف 0 - 0 موافق
این جانب مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در شعبه بانک رفاه رباط کریم برای وام فرزندآوری درخواست دادم هر بار که مراجعه میکنم میگن اعتبار به بانک ندادن یا از بانکهای دیگه اقدام کن خواهشمند است رسیدگی فرمایید

تعداد بازدید :  146