شماره ۵۸۴ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ خرداد
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها استقبال می‌کنیم| بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با اشاره به این‌که شرکت‌های نفتی آمریکایی فناوری بالاتری نسبت به شرکت‌های اروپایی دارند، گفت: قراردادهای جدید نفتی ایران در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. او افزود: شرکت‌های نفتی از اروپا و آمریکا در بخش بالادستی مورداستقبال قرار خواهند گرفت. شرکت‌های آمریکایی نیز به‌خصوص به دلیل فناوری بالایی که می‌توانند به کشور بیاورند ارزشمندند.

   سازمان مالیاتی منعطف شود| علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران با بیان این‌که سازمان امور مالیاتی باید در محاسبه مالیات اصناف از خود انعطاف بیشتری به خرج دهد، گفت: چنانچه تعیین مالیات اصناف بدون توجه به شرایط جاری محاسبه و اعمال شود، قطعا بسیاری از فرصت‌های شغلی در این بخش از بین خواهد رفت. وی افزود: در صورت نرسیدن به یک تفاهم مشترک در بخش مالیات اصناف، متاسفانه زمینه برای نافرمانی اصناف از پرداخت مالیات به صورت گسترده فراهم می‌شود.

   فروش  6 دستگاه «بی ام و» جنجالی i8| تازه‌ترین اطلاعات نشان می‌دهد خودروی بی ام و جنجالی i8 که به تازگی وارد کشور شده، دست کم در  6 مورد برای فروش آگهی شده است. به گزارش آنا، رئیس‌کل گمرک ایران اعلام کرده که  3 دستگاه از این خودرو که جزو سهمیه ورزشکاران قهرمان بوده، وارد کشور شده و با توجه به هیبریدی بودن آنها، سهم گمرک و تجارت داخلی‌شان 4‌درصد محاسبه شده است. به گفته مسعود کرباسیان، هرچند ارزش خارجی این خودروها به گمرک 40‌هزار دلار اعلام شده بود، محاسبات نشان از آن دارد ارزش واقعی آنها چیزی در حدود 140‌هزار دلار است.

   اپراتورها 15‌میلیون سیم‌کارت غیرفعال دارند| غلامرضا داداش‌زاده معاون سازمان تنظیم مقررات درخصوص درخواست اپراتور اول برای دریافت رنج جدید شماره گفت: درحال حاضر هر دو اپراتور اول درخواست دریافت رنج جدید شماره را دارند اما لازم است در ابتدا اتمام رنج قبلی شماره‌های آنها با ارایه مدارک لازم برای سازمان تنظیم مقررات مشخص شود. او افزود: براساس آمارهای رسمی شرکت همراه اول درحال حاضر 40‌میلیون سیم‌کارت فعال و حدود 10تا15‌میلیون سیم‌کارت غیرفعال دارد.


تعداد بازدید :  106