شماره ۵۸۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد
صفحه را ببند
ذره‌بين

  شیء نورانی در آسمان اسلام‌آباد غرب
پدیدار شدن شیء نورانی در آسمان اسلام‌آباد غرب ساکنان شهر‌ها و روستاهای استان کرمانشاه را شگفت‌زده کرد. به گزارش خبرآنلاین از اسلام آباد غرب، این شیء با چشم قابل رویت است و تغییر جهات آن و تغییر نور آن به‌خوبی مشاهده می‌شود.منابع رسمی در شهرستان اسلام‌آباد غرب هنوز اطلاعاتی از چیستی این شیء ندارند. بنا بر این گزارش شیء نورانی تقریباً شبیه قارچ بوده  و دارای دو آنتن در بالا و 4 آنتن در پایین است. این شیء دقیقه به دقیقه فاصله خود را با سطح زمین کمتر می‌کند. این حادثه درحالی رخ داد که 23 اسفندماه ‌سال گذشته نیز سقوط شیء نورانی در ساحل دریای خزر واکنش‌های زیادی
 داشت.

فرار جنون‌آمیز «سامان ساندویچی»
«سامان ساندویچی» یکی از اراذل جنوب شهر پایتخت در عملیات تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.
ساعت   19 پنجم خردادماه ماموران گشت یگان کلانتری  168سیزده آبان در حین گشتزنی در محله 13 آبان، خیابان رشیدی متوجه راننده یک دستگاه پژو 206 سفیدرنگ که فاقد پلاک بوده شدند و درصدد بررسی موضوع برآمدند. متهم با دیدن واحد گشت متواری شد اما ماموران کلانتری به تعقیب وی پرداختند.
در طول مسیر خودرو موردنظر با چند خودرو برخورد و خودروهای پارک شده شهروندان را تخریب کرده و نهایتا در منطقه خزانه ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر هوایی کرده که خودرو در خیابان تختی نرسیده به میدان بهشتی متوقف و متهم با رها کردن خودرو به صورت پیاده متواری شد و ماموران به صورت پیاده به تعقیب متهم پرداختند. در نهایت پس از حدود  2 کیلومتر تعقیب و گریز نفسگیر ماموران موفق شدند متهم را دستگیر کنند. متهم پس از دستگیری خود را به هویت «محمد» معرفی کرد که جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.
در بررسی به عمل آمده از متهم مشخص شد وی «سامان» معروف به «سامان ساندویچی» یکی از اراذل و اوباش سطح یک و سارقان بنام کامپیوتر خودرو در سطح شهر تهران است که در بازرسی بدنی از وی دو عدد گوشی همراه، دو عدد سیم کارت و یک چاقوی 30سانتی کشف شد و خودرو متهم نیز پس از توقیف به پارکینگ منتقل شد.


تعداد بازدید :  396