شماره ۵۷۷ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد
صفحه را ببند
... افزایش دمای هوا

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، طی 2 روز آینده برای مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، دامنه‌های جنوبی زاگرس و سواحل دریای خزر رگبار باران همراه با رعد و‌ برق و وزش باد پیش‌بینی شده است. همچنین در 2 روز آینده برای مرکز و دامنه‌‌های جنوبی البرز گرد و خاک همراه با کاهش دید خواهیم داشت.
آسمان تهران امروز کمی‌ ابری و در ساعات
بعد از ظهر با افزایش ابر و اوایل شب با رگبار باران در پاره‌ای نقاط مواجه است که این امر گرد ‌و ‌خاک و وزش باد و رعد و ‌برق را در پی خواهد داشت. بیشینه دمای امروز تهران 34 و روز دوشنبه
 35 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. همچنین کمینه دمای امروز تهران 20 درجه و برای روز دوشنبه
 22 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
بنا بر اعلام معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران، با افزایش میزان آلاینده‌ها، شاخص کیفیت هوای تمام مناطق شهر تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت. بر اساس این گزارش میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 5/2 میکرون، نسبت به روز جمعه با 52 عدد افزایش فراتر از حد مجاز بوده و بر روی عدد 146 قرار گرفت. همچنین با توجه به کاهش آلاینده منواکسید کربن از 34 به 26، میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 10 میکرون در همین مدت از 64 به 109 افزایش داشته است.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 48 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای 8 درجه سانتی‌گراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی روزهای گذشته اردبیل و چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.


تعداد بازدید :  162