شماره ۵۷۵ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ خرداد
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

  تغییرات جدید در فوتسال| پس از این‌که مسئولان فوتسال از سرمربیگری موقت وحید شمسایی در تیم‌ملی خبر دادند و او این پست را به‌دلیل موقت بودن نپذیرفت، تصمیمات جدیدی درباره این رشته گرفته شده است. سیدرضا افتخاری در این‌خصوص می‌گوید: «تیم تأسیسات دریایی نپذیرفت هزینه‌های حضور در بازی دوستانه با پرتغال را بپردازد و بر این اساس تیم‌ملی را به هدایت دستیاران خسوس کاندلاس اعزام می‌کنیم تا بعد از این مسابقه درباره شمسایی تصمیم بگیریم.»
  طعنه‌های خاص مورینیو به منتقدان| ژوزه مورینیو سرمربی چلسی در آخرین اظهارنظرش با لحنی عجیب پاسخ منتقدهایش را داد. این جملات را بخوانید: «یک تیم هست که مدام می‌گوید خوب بازی می‌کند اما گل نمی‌زند. آنها به فیفا پیشنهاد داده‌اند تا امتیازات براساس نوع بازی داده شود؛ تیم دیگری که قوی‌ترین خط حمله را دارد، می‌خواهد فوتبال با یک دروازه انجام شود تا بتوانند فقط گل بزنند و گل نخورند! یک تیم دیگر هم وجود دارد که تکلیفش با خودش معلوم نیست؛ هم گل می‌زند و هم گل‌ می‌خورد!»
 در انتظار تعیین قهرمان لیگ بسکتبال| بعد از 2 برد متوالی دانشگاه آزاد مقابل مهرام در فینال لیگ برتر بسکتبال امروز ممکن است دانشگاهیان برای نخستین بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرند. البته مهرامی‌ها نیز امیدوارند تا با کسب 2 برد در روزهای آخر هفته کار را به دیدار پنجم بکشانند. دیدار سوم 2 تیم امروز در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.
 پاسپورت سیدجلال ضبط شد| گذرنامه سیدجلال حسینی، مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران که روز گذشته از قطر به ایران بازگشت تا در اردوی تیم‌ملی شرکت کند، ضبط شد. بازیکن الاهلی قطر بابت دو‌سال حضور در پرسپولیس مبلغی را به اداره مالیات بدهکار است و همین مسأله باعث شده تا پاسپورت این بازیکن از سوی ماموران فرودگاه ضبط شود.


تعداد بازدید :  245