شماره ۵۷۵ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ خرداد
صفحه را ببند
خبرنامه

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری: قدردان تلاش‌های هلال‌احمر در خدمات‌رسانی به مردم هستم
همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهوری به شهرستان‌های غرب استان تهران، جمعیت هلال‌احمر این استان نیز همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) فعالانه حضور یافت. معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، استاندار تهران و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان از سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) و همچنین غرفه جمعیت هلال‌احمر بازدید کردند.
دکتر شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با اعلام این‌که به‌عنوان عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر به این عنوان افتخار می‌کنم، گفت: « قدردان تلاش‌های این جمعیت در خدمات‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف هستم.» سیدحسین ‌هاشمی، استاندار تهران نیز جمعیت هلال‌احمر را همواره جزو سازمان‌هایی برشمرد که در صف نخست خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد. غلامرضا گنج‌آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران نیز از تلاش برپاکنندگان این سامانه که موجب ارتباط بیشتر مردم با دولتمردان می‌شود، قدردانی کرد. او تصریح کرد: «جمعیت هلال‌احمر استان تهران نیز با حضور ۲ تیم 3نفره در ۲شیفت، از ساعت ۷ تا ۲۴ پاسخگوی سوالات مردم درخصوص فعالیت‌ها و خدمات جمعیت هلال‌احمر این استان است.»
لازم به ذکر است در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهوری به شهرستان‌های غرب استان تهران، سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) به منظور ارتباط مردم این شهرستان‌ها با رئیس‌جمهوری راه‌اندازی شده و یک‌هزار نفر در 3شیفت کاری، ارتباطات مردمی غرب استان تهران را پاسخ می‌دهند. مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهر قدس در غرب استان تهران می‌توانند از طریق شماره تماس۱۱۱ درخواست‌ها، مسائل و مشکلات خود را به این سامانه اعلام کنند.

برگزاری جشن«منادیان صلح» در مشهد
همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم جشن «منادیان صلح» به همت کانون‌های دانشجویی جمعیت هلال‌احمر مشهد در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. در این مراسم دکتریزدانی رئیس جمعیت هلال‌احمر مشهد، سردار قربانی از فرماندهان 8‌سال دفاع مقدس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند. در پایان این مراسم رئیس جمعیت هلال‌احمر مشهد با اهداي جوایز به جمعی از دانشجویان، از برگزارکنندگان این جشن و مراسم به‌ویژه کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر مشهد تشکر و قدردانی کرد.

در مرکز علمی-کاربردی هلال‌احمر همدان دایر شد
نمایشگاه عکس «سرای پرواز»
نمایشگاه عکس با موضوع نقش رزمندگان همدانی در دوران 8ساله دفاع مقدس در مرکز علمی-کاربردی هلال‌احمر همدان دایر شد. این نمایشگاه با همکاری مرکز اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور برپا شده که در آن بیش از ۳۰پوستر با مضمون دفاع‌مقدس به همراه پخش فیلم مستند در همین زمینه به مدت یک هفته از دوم خردادماه ‌سال‌جاری در معرض دید اساتید و دانشجویان این مرکز قرار گرفته است.
رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی هلال‌احمر همدان با اشاره به لزوم گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان 8‌سال جنگ تحمیلی در دفاع از کیان این مرزوبوم، ازخودگذشتگی‌ها برای فتح خونین شهر، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان نواندیش را یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه پوستر دفاع‌مقدس عنوان کرد. دکتراحمد اسدی،  بازدید از باغ موزه دفاع‌مقدس به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این مرکز برای آشناسازی دانشجویان با آموزه‌های دفاع‌مقدس نام برد و ابراز امیدواری کرد: «در‌ سال تحصیلی آتی، بازدید دانشجویان این مرکز از مناطق عملیاتی جنوب یا غرب صورت بگیرد.»

امضای تفاهمنامه میان هلال‌احمر تربت‌جام و تیپ ۳۸زرهی ارتش
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تربت‌جام گفت: «تفاهمنامه همکاری میان هلال‌احمر و ارتش به منظور ایجاد و گسترش مشارکت، همفکری و همکاری در زمینه آموزش و پژوهش، تبادل نیروی انسانی و تجهیزات و سازماندهی تیم‌های عملیاتی میان هلال‌احمر و ارتش امضا شد.» علی کاظمی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان هلال‌احمر و تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام با اشاره به ظرفیت‌های این دو نهاد گفت: «توان افزایی به منظور ارایه خدمت مناسب به مردم در زمان حوادث از برنامه‌های پیش‌روی ما است.» او با اشاره به نیروهای جوان و ورزیده که در تیپ ۳۸ زرهی ارتش تربت‌جام وجود دارند، افزود: «ارایه آموزش‌های تخصصی امداد و نجات به این افراد از برنامه‌های دیگر جمعیت هلال‌احمر است.» رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت‌جام تاکید کرد: «این تفاهمنامه به منظور ایجاد و گسترش مشارکت، همفکری و همکاری در زمینه آموزش و پژوهش، تبادل نیروی انسانی و تجهیزات و سازماندهی تیم‌های عملیاتی میان هلال‌احمر و ارتش امضا شد.»


تعداد بازدید :  253