شماره ۵۷۳ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد
صفحه را ببند
گلریزانی برای آزادی زندانیان با حضور چهره‌های ورزشی

گروه ورزش| گلریزان اهالی فوتبال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور چهره‌های سرشناس ورزشی برگزار شد. این مراسم که با همت فرهاد کاظمی،‌ سرمربی راه آهن برپا شده بود، با حضور چهره‌های هنری و ورزشی همراه بود که در این میان می توان به چهره‌هایی چون پیام صادقیان، رضا عنایتی، میثاق معمارزاده، مجتبی زارعی، پژمان درستکار، محبوب و محسن کاوه  اشاره کرد. در این گلریزان که در محله جوادیه تهران برگزار شد،‌ اهالی ورزش کمک‌های مالی خود را به زندانیان غیر عمد اهدا کردند.
البته حضور پیام صادقیان،‌ بازیکن جنجالی پرسپولیس در این میان جالب به نظر می‌رسید:‌ «همان طور که ما دستمان به دهنمان می رسد و پول در می آوریم باید در چنین راه هایی نیز خرج کنیم. من معتقدم باید وجود خرج کردن درآمدهایمان را داشته باشیم.»وی همچنین درباره اخراجش از پرسپولیس هم بعد از مدتها سکوت می‌افزاید: «من را نخواستند چون برانکو می‌خواست من را خراب کند و به هدفش رسید. او با روح و روانم بازی می‌کرد. هرگز به کریم باقری بی‌احترامی نکرده و نمی‌کنم. در حد و اندازه‌ای هم نیستم که مقابل باقری بایستم.» صادقیان درباره مطلبی که خواننده زیرزمینی در اینستاگرام مطرح کرده بود، خاطرنشان می کند: «من سیگاری نیستم و لب به قلیان هم نمی‌زنم. اهل دخانیات نیستم، بحثی که در اینستاگرام مطرح کرد درست نبود.»
همچنین رضا عنایتی، کاپیتان استقلال درباره حضور در این مراسم می‌گوید: «امیدوارم این گلریزان که توسط فرهاد کاظمی شروع شده در فوتبال باب شود، کار خیلی خوبی است و استقبال خوبی هم از سوی اهالی ورزش و فوتبالی‌ها از این مراسم شد. باید این کارها در ورزش ما زیاد شود و امیدوارم که همه ورزشکاران در این امر خیر سهیم و پیشقدم باشند.»


تعداد بازدید :  221