شماره ۵۷۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۴ خرداد
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   معافیت ۱۰ درصدی بهره مالکانه معادن| معاون برنامه‌ریزی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از ارایه پیشنهاد تعویق دو ساله در پرداخت حقوق دولتی سنگ‌آهنی‌ها از سوی این سازمان خبر داد و گفت: موضوع بازنگری در حقوق دولتی معادن سنگ‌آهن برای امسال نیز پیگیری می‌شود. امیر خرمی‌شاد در این باره افزود: طبق قانون حمایت از تولید، اگر فعالان بخش معدن و صنایع معدنی فعال باشند تا 10 درصد از معافیت در بهره مالکانه برخوردار خواهند شد.

  عرضه سیمان و فولاد در رینگ صادراتی بورس کالا| مدیرعامل بورس کالای ایران از پیگیری جدی عرضه محصولات سیمانی در رینگ صادراتی بورس کالا خبر داد و گفت: اعتراض‌ به عملکرد بورس کالای کیش با توجه به سامانه تحت وب عملیات پایاپای معاملات منتفی است. حسین پناهیان با بیان اینکه رینگ صادراتی بورس کالای ایران تا پایان نیمه اول امسال در استان اربیل اقلیم کردستان عراق افتتاح می‌شود، عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته دو کالای سیمان و فولاد ایران در این رینگ صادراتی با هدف دسترسی آسان تولیدکنندگان این محصولات به بازار مصرف عراق عرضه خواهد شد.

  عرضه ۲۰۸۸میلیارد ریال سهم و ملک دولتی در خرداد| در حالی که از ابتدای امسال تاکنون تنها 80میلیون سهم دولتی به ارزش 114میلیارد ریال به صورت تدریجی در بورس اوراق بهادار به فروش رفته و سازمان خصوصی‌سازی در اولین عرضه‌های بلوکی خود در بورس، فرابورس و مزایده نیز ناکام بوده است، عرضه 2هزار و 88میلیارد و 67میلیون و 513هزار و 897 ریال سهم و ملک دولتی در سبد واگذاری‌های خرداد این سازمان قرار دارد.

 


تعداد بازدید :  158