شماره ۵۷۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

  احتمال تغییر در کادرفنی تیم امید| امضا نشدن قرارداد اعضای کادرفنی تیم امید احتمال ایجاد تغییرات در کادرفنی تیم امید را افزایش داده است. شنیده می‌شود از کنفدراسیون فوتبال آسیا ایمیلی مبنی بر این‌که مدرک مربیگری خاکپور درجه A نیست و نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند به فدراسیون فوتبال رسیده است. از سوی دیگر مرتضی محصص،‌ رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیز کدهای جدیدی داده که به نظر می‌رسد اتفاقات جدیدی برای تیم امید در راه است. در این مصاحبه محصص گفته است:  «امیدوارم خاکپور از تیم امید جدا نشود.»
 شرط شمسایی برای تیم‌ملی فوتسال| وحید شمسایی پس از اعلام خبر سرمربیگری‌اش در تیم‌ملی فوتسال یک شرط جالب برای فعالیت گذاشته است. او می‌گوید: «در صحبتی که با افتخاری انجام دادم قرار بر این شد که اگر خسوس به تیم‌ملی بازنگردد، من تیم‌ملی را برای تورنمنت پرتغال آماده کنم اما با صراحت به او گفتم تا زمانی که کلمه «سرمربیگری موقت» روی اسم من باشد در تیم‌ملی سمتی ندارم.»
 حضور ژاوی در قطر قطعی شد| ژاوی هرناندس، که از‌سال 1998 برای تیم اول بارسا بازی می‌کند، سرانجام تصمیم خود برای جدایی از بارسا را عملی خواهد کرد. او فصل گذشته قصد رفتن به لیگ ایالات متحده را داشت اما درنهایت با اصرار انریکه راضی به ماندن در بارسلونا شد. با این وجود ژاوی فصل آینده برای السد قطر بازی خواهد کرد. او دراین‌باره گفته است:  «زمان رفتن رسیده و نیاز به تغییر فضا دارم. پیشنهاد جذابی از سوی السد دریافت کردم که دورنمای خوبی دارد. »


تعداد بازدید :  416