شماره ۵۷۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد
صفحه را ببند
روی خط خبر

واکنش چمران به احتمال حضور احمدی‌نژاد در انتخابات؛ از فهرست مشترک حمایت می‌کنیم نه از فرد
عضو ارشد جبهه آبادگران گفت: بنده تصمیمی برای حضور در انتخابات مجلس دهم نگرفته‌‌ام هر چند که در این زمینه با من نیز صحبت شده است.
به گزارش فارس، مهدی چمران گفت: آبادگران نیز به مانند سایر احزاب و گروه‌ها خود را برای انتخابات مجلس آماده می‌کنند اما تلاش می‌کنیم تا به فهرست مشترک اصولگرایان بپیوندیم و از دادن لیست واحد جلوگیری کنیم. وی افزود: ما قطعا به تحکیم و تقویت جبهه اصولگرایی کمک خواهیم کرد و در دادن یک لیست مشترک سعی جدی خواهیم داشت. رئیس شورای شهر تهران در مورد حمایت از احمدی‌نژاد به‌عنوان گزینه آبادگران برای حضور در انتخابات مجلس گفت: ما از فرد حمایت نخواهیم کرد بلکه از یک فهرست مشترک حمایت‌مان را انجام می‌دهیم و تاکنون صحبتی
 در مورد  حضور احمدی‌نژاد در انتخابات نشده است.

وزیر کشور: تغییر سرپرست فرمانداری  جهرم به دلیل فشار نمایندگان مجلس صورت نگرفت
وزیر کشور گفت: تغییر سرپرست طبیعی است، تغییر سرپرست فرمانداری جهرم با فشار نمایندگان مجلس صحت ندارد و شایعه است.
به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه جلسه مجمع عمومی و فوق‌العاده خانه احزاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تغییر فرماندار جهرم به علت فشار نمایندگان مجلس بوده یا خیر، گفت: ایشان سرپرست فرمانداری جهرم را بر عهده داشت و تغییر سرپرست طبیعی است، تغییر سرپرست فرمانداری جهرم با فشار نمایندگان مجلس صحت ندارد و شایعه است. وی همچنین در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد استانی شدن انتخابات  چیست، گفت: دولت با کلیات این طرح مخالف بود اما با رایزنی‌هایی که با کمیسیون‌های مجلس و معاونان حقوقی صورت گرفت، قرار شد نظر دولت پیرامون این موضوع اعمال شود. وزیر کشور در پاسخ به این سوال که برخی اخبار از لغو سخنرانی آقای مطهری در استان قم و چهارمحال و بختیاری خبر داده بودند و نظرتان در این رابطه چیست، گفت: رئیس دانشگاه به دلیل تغییراتی که قرار بود در دانشگاه انجام شود با آقای مطهری صحبت کردند که با توافق طرفین این سخنرانی انجام نشد.

عارف: مجلسی همراه با ملت و همگام با دولت را بسازیم
رئیس بنیاد امید ایرانیان در پیامی به همایش مجمع جوانان اصلاح‌طلب استان گلستان تأکید کرد: باید در ‌سال همدلی و هم‌زبانی به استحکام و انسجام پیوندهای تشکیلاتی و جبهه‌ای قوت دهیم تا بتوانیم در کنار هم مجلسی همراه با ملت و همگام با دولت را بسازیم. به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در بخش دیگری از پیام خود آورده است: اصلاح‌گری سهل‌الوصول و یک شبه محقق نمی‌شود و نیازمند فرآیند طولانی و مستمر جهت اصلاحات منطقی و پایدار در جامعه است. این مسیر بسیار حیاتی و البته دشوار برای کشور، همت و تعهد همه نیروهای متعهد و دلسوز کشور نظیر شما عزیزان را می‌طلبد.


تعداد بازدید :  474