شماره ۵۶۹ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع

 تداوم اقتدار والیبال ایران در آسیا| تیم‌ملی والیبال زیر 23‌سال ایران به حکومت بلندقامتان کشورمان در آسیا ادامه داد. شاگردان پیمان اکبری در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا مقتدرانه و با نتیجه 3 بر صفر موفق به شکست کره‌جنوبی شدند تا علاوه بر بالا بردن جام قهرمانی، سهمیه مسابقات جهانی را هم به دست آورند. همچنین فیاضی، باقری و حسین‌آبادی از ایران در جمع برترین‌های این مسابقات قرار گرفتند.
  دستگیری بنزما در حین رانندگی| کریم بنزما رئال به دلیل نداشتن گواهینامه و سرعت 194.4 کیلومتر بر ساعت با رولز رویس سفید دراتوبانی با سرعت حداکثر 100 کیلومتر در ساعت، برای سومین‌بار در دوران حضور در رئال‌مادرید توسط پلیس دستگیر شد. او ادعا کرد گواهینامه‌اش را در خانه جا گذاشته است، اگرچه این ادعا توسط پلیس اسپانیا رد شد.
  اخراج یک آمریکایی از چین| مقامات دوومیدانی کشور چین در اقدامی عجیب جاستین گاتلین آمریکایی را از این کشور اخراج کردند. اخراج این دونده سرشناس آمریکایی در شرایطی بود که چینی‌ها تا آخرین ساعات روز گذشته دلیلی برای تصمیم عجیب خود عنوان نکردند. گاتلین به منظور شرکت در رقابت‌هایی تحت عنوان مسابقات بین‌المللی که قرار است در پکن برگزار شود، به چین سفر کرده بود.
  ادامه چالش‌های کی‌روش| با آغاز اردوی تیم‌ملی فوتبال همه در انتظار شنیدن خبرهای خوش از زبان مسئولان تیم‌ملی بودند اما افشین پیروانی خبری عجیب را به زبان آورد. او از احتمال لغو اردوی ترکیه خبر داد که مدتهاست مسئولان فدراسیون روی آن مانور داده‌اند. دلیل این مسأله مشکلات مالی عنوان شده اما شاید هم نقشه‌ای برای نشان دادن دست خالی فدراسیون بوده تا شاید وزارت ورزش کمی روی خوش به کفاشیان نشان دهد.
  پاداش برد پرسپولیس به زاید| درحالی‌که بیش از 3‌سال از هت‌تریک ایمون زاید در دربی می‌گذرد اما به نظر هنوز او در قلب خیلی از هواداران پرسپولیس جای دارد. پس از برد سرخپوشان مقابل الهلال اسپانسر پرسپولیس در رختکن حاضر شده و 55 سکه به اعضای این تیم اهدا کرد که در اقدامی عجیب نماینده اسپانسر
 3 سکه را نیز به نوری داد و گفت که آن را به‌عنوان پاداش گلزنی در دربی 74 به ایمون زاید بدهد. همچنین پرسپولیسی‌ها که از پاداش کم پزشکان تیم خود ناراحت بودند، نفری یک سکه به اعضای کادر پزشکی از پاداش خود اهدا کردند.

 


تعداد بازدید :  264