شماره ۵۶۹ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
انتقادات متوالی آرزوی اسطوره فوتسال را برآورده کرد
شمسایی، سرمربی جدید تیم ملی فوتسال

 شهروند| بالاخره کاری که پیش‌بینی می‌شد یک‌سال قبل کمیته فوتسال آن‌را انجام داده و برای جام‌جهانی بعدی برنامه‌ریزی طولانی مدت کند، دیروز انجام گرفت تا آقای گل فوتسال جهان به آرزوی دیرینه خود رسیده و روی نیمکت تیم‌ملی فوتسال ایران بنشیند.
خسوس راضی نشد!
با این‌که سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال علاقه شدیدی به خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی داشت اما درنهایت او راضی نشد به ایران بازگردد. حتی افتخاری بعد از جواب رد خسوس هم به بازگشت او امید داشت اما به نظر می‌رسد دیگر باید قید این پیرمرد اسپانیایی را بزند. جالب بود که خیلی‌ها این مربی را در حد فوتسال ایران نمی‌دانستند اما درنهایت او راضی نشد به ایران بیاید.
انتخاب موقت مربی بدون مدرک
دیروز جلسه‌ای میان مسئولان کمیته فوتسال و وحید شمسایی بدون اطلاع قبلی برگزار شد و درنهایت خبری روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت که آقای گل فوتسال جهان و کاپیتان سابق تیم‌ملی را به‌عنوان سرمربی موقت تیم‌ملی معرفی کرد. شمسایی درحال حاضر تیم تأسیسات دریایی را برای حضور در جام باشگاههای آسیا آماده می‌کند و حالا باید با شیوه‌های مدرنی که مسئولان کمیته فوتسال پیشنهاد داده اند، 2 تیم را همزمان اداره کند، درحالی‌که مدرک مربیگری هم ندارد.
تیم ملی همان تأسیسات دریایی است!
با تصمیم مسئولان کمیته فوتسال شمسایی می‌تواند در اردوی پیش روی تیم‌ملی که در پرتغال انجام می‌شود، به‌عنوان اردوی تدارکاتی برای تیمش یعنی تأسیسات دریایی هم استفاده کند. البته قرار است بازیکنان منتخب تیم‌های دیگر نیز به این تیم اضافه شوند که اسامی آنها شنبه اعلام خواهد شد. افتخاری دراین‌باره توضیح می‌دهد: «با این اعزام و برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل پرتغال، تیم تأسیسات دریایی ایران هم برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده خواهد شد و با این طرح هم از اعتبار فوتسال ایران در آسیا دفاع می‌شود و هم تیم‌ملی را تشکیل خواهیم داد.»
اولتیماتوم  در آغاز کار آقای منتقد
یادمان نمی‌رود که وحید شمسایی تا همین چند هفته قبل بارها و بارها به انتقاد از افتخاری پرداخته بود اما چطور شد که با او بر سر میز مذاکره نشست را فقط خودش می‌داند. البته همین انتقادات او باعث شده تا رئیس کمیته فوتسال هنوز اعتماد کاملی به شمسایی نداشته باشد. در همین راستا هنوز کار شمسایی در تیم‌ملی آغاز نشده، اولتیماتوم اول به این مربی داده شده است: «با این روش عملکرد کادر فنی تیم تأسیسات دریایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و چنانچه کادر فنی این تیم بتواند عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذارد به‌عنوان گزینه هدایت تیم‌ملی فوتسال ایران معرفی خواهند شد. در این مدت فرصت بررسی رزومه مربیان خارجی واجد شرایط را خواهیم داشت تا در صورت عدم رضایت از عملکرد کادرفنی موقت تیم ملی، گزینه‌های دیگر را برای هدایت تیم‌ملی فوتسال ایران انتخاب کنیم.»
شمسایی:  دست به هر کاری نمی‌زنم
وحید شمسایی پس از قبول عنوان سرمربیگری موقت تیم‌ملی به «شهروند» می‌گوید: «هنوز هیچ چیز دراین‌باره قطعی نیست و من خودم را بیشتر سرمربی تأسیسات دریایی می‌دانم تا تیم ملی. من به تأسیسات تعهد دارم و باید تا پایان قراردادم در این تیم باشم. البته سرمربیگری تیم‌ملی افتخار بزرگی است که امیدوارم بتوانم از آن سربلند بیرون بیایم. در هر صورت هر چه خداوند برایم بخواهد، راضی هستم و نمی‌خواهم برای سرمربیگری تیم‌ملی به هر کاری دست بزنم.»


تعداد بازدید :  1248