شماره ۵۶۹ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
آژیر

آتش‌سوزی در اسکله بندر رستمی شهر دلوار
بر اثر آتش‌سوزی در اسکله بندر رستمی شهر دلوار پنج فروند لنج‌ باری به‌طور کامل در آتش سوختند. ساعت 30دقیقه چهارشنبه گزارش آتش‌سوزی به بخشدار بندر دلوار اعلام شد. براساس ارزیابی‌های اولیه مشخص شد آتش‌سوزی از موتور یک فروند لنج آغاز شده و به علت باد شمال‌غربی به چند فروند لنج دیگر هم سرایت کرده است. لنج‌هایی که مربوط به خود اسکله بودند توانستند خود را از محل آتش‌سوزی جدا کنند اما با وجود فراخوان نیروهای امدادی از شهرهای بردخون، خورموج، اهرم و دلوار به محل حادثه، درنهایت پنج فروند لنج در آتش سوختند. با تلاش تیم‌های امدادی، حریق پس از 3 ساعت اطفا شد. براساس برآوردهای اولیه این آتش‌سوزی 6‌میلیارد تومان خسارت به بار آورده است. با کمک نیروهای امدادی و آتش‌نشانی  شرایط در اسکله بندر رستمی به حالت عادی برگشته است.

در محلات رخ داد
آتش در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان امام(ره)
بخش سی‌سی‌یو بیمارستان امام(ره) محلات در آتش سوخت. علت این آتش‌سوزی در دست بررسی است
ساعت 22:10شامگاه سه‌شنبه یکی از اتاق‌های بخش سی‌سی‌یو بیمارستان امام(ره) محلات به دلایل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شد. این حادثه در شرایطی رخ داد که بیماری در این اتاق بستری نبوده و دستگاه‌ها به برق اتصال نداشته‌اند. مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات در رابطه با این موضوع به فارس گفت: هیچ نقص فنی در بروز این حادثه از سوی کارشناسان تایید نشده است و آنها علت این حادثه را تنها یک اتفاق عنوان کرده‌اند.
فردوسی گفت: این آتش‌سوزی که منجر به سوختن تشک، ملحفه‌های تشک و دستگاه ونتیلاتور شد بالغ بر یکصد‌میلیون تومان خسارت در پی داشته است.
وی اظهار کرد: به دلیل این‌که حادثه در شب رخ داده و در اتاق بسته بوده است، مسئولان مربوطه دیر متوجه آتش‌سوزی شدند، اما خوشبختانه در ظرف کمتر از چند دقیقه موفق به خاموش کردن آتش با استفاده از کپسول آتش‌نشانی شدند، البته چون اکثر وسایل سوخته شده از جنس پلاستیک بوده دود زیادی را ایجاد کرده بود. مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات تصریح کرد: بیمارستان امام‌خمینی(ره) محلات دارای یک سالن بخش سی‌سی‌یو، دو اتاق و هشت تخت بستری است..


تعداد بازدید :  369