شماره ۵۶۹ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   آغاز حمایت بورسی ۵ بانک بزرگ|
 5 بانک بزرگ کشور که هفته گذشته بر سر حمایت از بازار سهام با وزیر اقتصاد به توافق رسیده بودند، کار خود را از دیروز با بازارگردانی سبد دارایی‌های خود آغاز کردند. مکانیزم خرید سهام و
پورتفو گردانی 5بانک تجارت، ملت، رفاه، صادرات و ملی ایران به این صورت خواهد بود که براساس میانگین قیمت پایانی درج شده در تابلوی معاملات (صفر تابلو) روزانه به اندازه یک ریال سهم‌های موجود از طریق این بانک‌ها خریداری خواهد شد.

   کاهش سود بزرگترین شرکت بورسی| شرکت هلدینگ خلیج‌فارس که بزرگترین شرکت بورس لقب دارد، اولین سود‌ سال مالی منتهی به 31خرداد 1395 را نسبت به‌ سال مالی جاری کاهش داده و مبلغ 1839 ریال پیش‌بینی کرده است.

   کیش به دنبال تراکنش‌های بانکی
 بورس کالا| رکود در بازار محصولات کالایی باعث شده تا رینگ‌های صادراتی بورس کالا این روزها با شرایط رونق اندکی فاصله داشته باشند. رکود در بازار‌های معاملاتی باعث شده تا بورس کالای کیش نیز از این رکود بی‌بهره نماند. درحال حاضر عمده معاملات و حتی تسویه پایاپای معاملات صادراتی در بورس کالای تهران انجام می‌شود و تنها در بورس کالای کیش کارگزار از طریق تلفن اقدام به ثبت معامله در سامانه معاملاتی می‌کند. این موضوع باعث شده تا منطقه آزاد کیش به‌دلیل انجام تراکنش‌های بانکی این معاملات در تهران با نامه‌نگاری‌های مختلف برای ادامه فعالیت کارگزاران در این منطقه خط و نشان بکشد و حتی از ابطال مجوز شرکت‌های کارگزاری فعال در این منطقه سخن بگوید.


تعداد بازدید :  277