شماره ۵۶۶ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

  استقبال از بازیکنان ریورپلاته با گاز فلفل| در بازی یک‌چهارم نهایی جام لیبرتادورس میان بوکاجونیورز و ریورپلاته، زمانی که بازیکنان ریورپلاته برای شروع نیمه دوم به زمین وارد می‌شدند، در تونل ورزشگاه مورد حمله برخی از هواداران بوکاجونیورز قرار گرفتند و فریاد «سوختم» به گوش رسید. این صدای 4 تن از بازیکنان ریورپلاته بود که با گاز فلفل هواداران میزبان پذیرایی شدند. پس از این اتفاق کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی رای خود را مبنی بر حذف بوکاجونیورز از جام لیبرتادورس صادر کرد.
 
  امروز، تعیین تکلیف قلعه‌نوعی و افشارزاده| جلسه هیأت‌مدیره باشگاه استقلال که قرار بود روز گذشته برگزار شود،‌ لغو و به امروز موکول شد. در جلسه امروز قرار است درباره امیر قلعه‌نوعی تصمیم نهایی گرفته شود و همچنین احتمال دارد بهرام افشارزاده از مدیرعاملی باشگاه استعفا دهد.
 
  مصدومیت شدید فردوسی‌پور| عادل فردوسی‌پور، مجری و تهیه‌کننده برنامه 90 که علاقه زیادی به فوتبال دارد، در حین انجام بازی در سالن از ناحیه عضله پای راست خود شدیدا مصدوم شد و یک ماه و نیم نمی‌تواند پا به توپ شود. فردوسی‌پور نزدیک بود پایش را به تیغ جراحان بسپارد اما پس از معاینه مشخص شد که نیازی به جراحی ندارد و با فیزیوتراپی بهبود پیدا می‌کند.
 
  احتمال سقوط راه‌آهن به دلیل تخلف| موتومبا، بازیکن خارجی راه‌آهن برای این تیم دردسر ایجاد کرده است. این بازیکن که به صورت غیرقانونی برای راه‌آهن بازی کرده، شاید حالا باعث سقوط تیمش به دسته پایین‌تر شود. این بازیکن پس از عقد قرارداد با راه‌آهن در یکی از بازی‌های لیگ ترکیه به میدان رفته و سپس به راه‌آهن برگشته است که کمیته انضباطی تخلف او را محرز دانسته است. باید دید کمیته انضباطی دراین‌باره چه تصمیمی می‌گیرد.
 
  نخستین مدال جهانی بانوان در تکواندو| در چارچوب رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان، کیمیا علیزاده نماینده وزن 57- کیلوگرم تیم‌ملی بانوان با شکست نماینده انگلیس نخستین مدال بانوان در تاریخ این رشته را کسب کرد. او امروز در نیمه‌نهایی روی شیاپ‌چانگ می‌رود تا برای حضور در فینال رقابت کند.


تعداد بازدید :  180