شماره ۵۶۶ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
پالتی‌ها شهر را خنداندند

شهروند| گروه موسیقی «پالت» عصر دیروز، تازه‌ترین آلبوم خود را با نام «شهر من بخند» در حضور مردم رونمایی و کنسرتی رایگان برگزار کرد؛ اتفاقی که برای اولین بار در ایران رخ داده است.
این برنامه در عمارت مسعودیه تهران برگزار شد و گروه موسیقی «پالت» به سرپرستی روزبه اسفندارمز و خوانندگی امید نعمتی که این روزها بعد از برگزاری دو کنسرت پرطرفدار حال و روز خوبی دارند، در این برنامه با اجرای چند قطعه از آهنگ‌های آلبوم «آقای بنفش» و یکی - دو قطعه از آلبوم جدیدشان با نام «شهر من بخند» که با قیمت ۱۵‌هزار تومان روانه بازار موسیقی شده است، از مخاطبان و طرفداران پر تعدادشان میزبانی کردند. گروه «پالت» غیر از اجرای این قطعات که درحال و هوای همیشگی گروه قرار داشت و فروش حضوری آلبوم در مراسم رونمایی با حضور اعضای گروه و البته امضای تعدادی از مخاطبان بر چند بنر تبلیغاتی که در محوطه مراسم تعبیه شده بود، برنامه دیگری را برای حاضران با وجود اعلام قبلی تدارک ندیده بود.
«احسان رسول اف» تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار گروه «پالت» درباره تولید آلبوم «شهر من بخند» گفت: «اولین تجربه تهیه‌کنندگی موسیقی را با این گروه موسیقی شروع کردم و حالا بسیار خوشحالم که بعد از تولید آلبوم «آقای بنفش» و برپایی چند کنسرت مختلف در تهران و شهرستان‌ها، «شهر من بخند» تولید شده است.»
این اثر یکشنبه ۲۷ اردیبهشت توزیع ‌شد. «امید نعمتی»  خواننده گروه «پالت» درباره اثر جدیدشان گفته ‌است: «تمام اعضای گروه «پالت» هم مانند شما در این شهر زندگی می‌کنند. همه ما مانند شما در این شهر حضور داریم و با تک‌تک مناطق آن خاطره‌های زیادی داریم. پس از همه شما تشکر می‌کنم که در این مدت کنار گروه بودید و ثابت کردید که شهر هنوز نمرده و می‌خندد.»
فرهاد توحیدی، مرضیه برومند، شهرام مکری، حبیب رضایی، فردین خلعتبری و بهنام ابوالقاسم ازجمله هنرمندانی بودند که در مراسم رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» حضور داشتند.

 


تعداد بازدید :  196