شماره ۵۶۶ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
اخبار نیکوکاری

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد: کمک یک میلیاردی مرکز نیکوکاری جم به مستمندان
رئیس کمیته امداد جم از فعالیت چشمگیر مراکز نیکوکاری در این شهرستان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در جم راه‌اندازی شده که خود نقش مهمی در کمک به افراد نیازمند دارد.
وی تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران در محلات، مراکز نیکوکاری با هدف ساماندهی شبکه‌های حمایتی و مردمی جهت رفع مشکلات مددجویان راه‌اندازی شده است.
این مسئول از کمک یک‌ میلیاردی مرکز نیکوکاری جم به مستمندان خبر داد و گفت: درآمد حاصله از مراکز نیکوکاری در شهرستان جم در 12 ماهه‌سال 93 بیش از 999‌میلیون ریال بوده که در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
انیژپور یادآور شد: کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان تلاش و فعالیت شبانه‌روزی انجام داده و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و ارایه برنامه‌های متنوع شاهد رفع بیکاری و خودکفایی مددجویان باشیم.

مدیر کمیته امداد ماکو از فعالیت دو مرکز نیکوکاری در ماکو خبر داد
التفات رضایی در دیدار با مدیران مراکز نیکوکاری شهرستان ماکو اظهار داشت: کمیته امداد ماکو توانسته در طول سال‌های متمادی در راستای جذب هرچه بیشتر خیرین تلاش کند.
وی با بیان این‌که در این راستا دو مرکز نیکوکاری در این شهرستان فعال هستند، بر افزایش تعداد مراکز نیکوکاری ماکو تأکید کرد و افزود: جذب هرچه بیشتر خیرین توسط این مراکز قابل‌تقدیر است.
رضایی با اشاره به تعداد خیرین فعال در این دو مرکز نیکوکاری، اعلام کرد: 200 خیر در این مرکز نیکوکاری فعالیت دارند که کمک‌حال کمیته امداد شهرستان ماکو هستند.
مدیر کمیته امداد ماکو با اشاره به وظیفه این مراکز نیکوکاری، اعلام کرد: این دو مرکز کمک‌های خیرین را مورد ساماندهی قرار داده و در اختیار کمیته امداد ماکو قرار می‌دهند که این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین است.
رضایی با بیان این‌که در این راستا امسال این دو مرکز توانسته‌اند 40 نفر دیگر از خیرین را جذب این مراکز کنند، بر کمک خیرین و جذب هرچه بیشتر خیرین در این مراکز تأکید کرد و گفت: در این‌صورت می‌توان بخش قابل‌‌توجهی از مشکلات افراد زیرپوشش این نهاد را رفع کنیم.
وی با بیان این‌که لازم است تا بیش از این در راستای کمک به افراد زیرپوشش کمیته امداد تلاش شود، ادامه داد: در تمام بخش‌ها نیازمند کمک خیرین هستیم که از آن جمله به بحث اشتغال، تحصیل، معیشت و رفاه افراد زیرپوشش این کمیته می‌توان اشاره کرد.
مدیر کمیته امداد ماکو با اشاره به جذب میزان کمک توسط این دو مرکز از بدو تأسیس تاکنون، اظهار داشت: دو مرکز نیکوکاری ماکو از بدو تأسیس تاکنون 2‌میلیارد و 530‌میلیون ریال کمک جمع‌آوری و در اختیار کمیته امداد گذاشته‌اند.

نيکوکاران بافقی بيش از 945ميليون به نيازمندان و محرومان کمک کردند
از ابتداي راه‌اندازي مراکز نيکوکاري بافق، نيکوکاران و بازاريان اين شهرستان 945 ميليون ريال به نيازمندان و محرومان کمک کردند.
«حسين افضلي» بيان کرد که در راستاي استفاده از ظرفيت‌هاي خيرين و نيکوکاران در محلات، مراکز نيکوکاري با هدف ساماندهي شبکه‌هاي حمايتي و مردمي و رفع مشکلات مددجويان و نيازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلي، راه‌اندازي شد.
وي افزود: مراکز نيکوکاري با هدف تقويت همبستگي‌هاي اجتماعي و ايجاد پيوند بين نيازمندان و نيکوکاران در محلات، فعال مي‌شوند.
افضلي تصریح کرد: مساجد کارکردهاي اجتماعي مختلفي دارند و مراکز نيکوکاري نيز با محوريت مساجد ايجاد شده است.
مدير کميته‌امداد امام خميني(ره) شهرستان بافق خاطرنشان کرد: در ‌سال گذشته دو مرکز نيکوکاري امام‌حسين(ع) و دارالمهدي در اين شهرستان راه‌اندازي شد.
وي گفت: از ابتداي راه‌اندازي اين دو مرکز تاکنون، خيرين و نيکوکاران بيش از 945ميليون ريال به نيازمندان کمک کردند. حسين افضلي خ اطرنشان کرد: خيرين نيکوکار در شور نيکوکاري‌ سال گذشته بيش از 250ميليون ريال براي کمک به نيازمندان به مرکز نيکوکاري امام حسين(ع) اهدا کردند.


تعداد بازدید :  367